Gå til innhold

Sjokkerende møte med Muhammed

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• PieLill

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest MayLynn

De fleste av verdens 1,5 milliarder muslimer gjør da intet av dette.

Noen få kristne sprenger abort-klinikker, og sender jøder i konsentrasjonsleirer. Det er da ingen som mener at alle kristne gjør noe slikt.

Med vennlig hilsen

Nå forveksler du vel "kristne" med "nazister". Greit at noen kanskje var begge deler men å sende jøder i konsentrasjonsleirer ble gjort i egenskap av å være nazist.

Nå forveksler du vel "kristne" med "nazister". Greit at noen kanskje var begge deler men å sende jøder i konsentrasjonsleirer ble gjort i egenskap av å være nazist.

''Nå forveksler du vel "kristne" med "nazister". Greit at noen kanskje var begge deler men å sende jøder i konsentrasjonsleirer ble gjort i egenskap av å være nazist.''

Men les det jeg skriver. Nazistene var stort sett kristne (spesielt lederne, faktisk), men det betyr åpenbart ikke at kristne er nazister. Nazistene fant begrunnelser (akkurat som muslimske terrorister gjør det) i troen for å drepe.

Det er dog snakk om en liten gruppe, og poenget her er at det selvsagt ikke "sverter" resten av de kristne eller muslimene. Det er ikke deres feil at noen som har deres tro (ut av flere milliarder mennesker) også er mordere.

Så poenget var ikke at "kristne er nazister" (eller omvendt), men at man har idioter innen alle større grupper.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Neida, denne kristsehatende islamsten/konvertitten mener i fullt alvor at Hitler var en praktiserende kristen.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Det er jo ironisk når jeg, som ateist, må påpeke at angrepene på diverse teister (og da særlig muslimer) faktisk bør være basert på fakta.

Det som bedrives her på DOL er hat-kriminalitet, og det er bare trist.

Med vennlig hilsen

Du har heldigvis aldri vært i posisjon til å bestemme hva som er kriminelt, uansett hvor mye du som islamist-rævsleiker støtter dødstraff for tegninger og tekster som går i mot ditt forbilde Muhammed.

Gjest Nord og ned.

De fleste kristne tilhører den katolske kirke, hvor prevensjon, abort og skillsmisse er strengt forbudt. Altså, strengere enn vilkårene i svært mange muslimske land.

Utover det, kristne ber vitterlig til Gud.

Slike katolske land finnes knapt mer. Hva som imidlertid finnes, og som det antakelig blir flere av i fremtiden, er land som praktiserer steing, halshogging og lemlestelse for homofili og brudd på religiøse regler.

Gjest Nord og ned.

''Det er det ikke opp til deg å avgjøre. Det er heller ingen som tvinger deg til å delta. Likevel hopper du på, gang på gang.''

Ja, for jeg liker ikke din trakassering og antisemittisme. Vi har, i Europa, tidligere sett hva slike holdninger fører til.

Hitling og jøding av tråden er notert.

Det er vanligere med barnegiftemål i muslimske land enn i vestlige land...

Og det er vanligere å starte verdenskriger i kristne land enn i muslimske land.

Hva var poenget ditt?

Både kristne og muslimske og jødiske og hinduistiske og kommunistiske osv land har deres "svin på skogen".

Gjest Nord og ned.

Hva var poenget ditt?

Både kristne og muslimske og jødiske og hinduistiske og kommunistiske osv land har deres "svin på skogen".

Tøv! det er kun muslimske land hvor en stor del av befolkningen ønsker seg tilbake til år 600 i utvikling. Noe statistiken man finner her taler sitt tydlige språk om: http://pewglobal.org/2010/12/02/muslims-around-the-world-divided-on-hamas-and-hezbollah/

I land med andre religioner går det meste fremover, mot mer modernitet, humanitet og sekularisme.

Gjest speer

Neida, denne kristsehatende islamsten/konvertitten mener i fullt alvor at Hitler var en praktiserende kristen.

''Neida, denne kristsehatende islamsten/konvertitten mener i fullt alvor at Hitler var en praktiserende kristen.''

Ja, en praktiserende kristen ville selvfølgelig ikke ha uttalt dette:

''You see, it's been our misfortune to have the wrong religion. Why didn't we have the religion of the Japanese, who regard sacrifice for the Fatherland as the highest good? The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness?''

Forøvrig ikke eneste gang Hitler snakket positivt om islam.

Annonse

Gjest Nord og ned.

''Neida, denne kristsehatende islamsten/konvertitten mener i fullt alvor at Hitler var en praktiserende kristen.''

Ja, en praktiserende kristen ville selvfølgelig ikke ha uttalt dette:

''You see, it's been our misfortune to have the wrong religion. Why didn't we have the religion of the Japanese, who regard sacrifice for the Fatherland as the highest good? The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness?''

Forøvrig ikke eneste gang Hitler snakket positivt om islam.

Har sett flere kilder som viser et tett samarbeid mellom muslimske ledere og Hitler under WW2.

Nazismen er heldigvis så og si utryddet, men desverre står dens tvillingideologi islamismen sterkere enn noen gang. Selv ikke DOL er forskånet fra dens medløpere.

Gjest obvious

Hva var poenget ditt?

Jeg snakket om bibelen og koranen slik det opprinnelig ble snakket om, ikke om verdenskriger. Det er mer forurensning i kristne land enn i muslimske også vil jeg tro, men det var ikke det som var tema og det jeg svarte på.

Jeg snakket om bibelen og koranen slik det opprinnelig ble snakket om, ikke om verdenskriger. Det er mer forurensning i kristne land enn i muslimske også vil jeg tro, men det var ikke det som var tema og det jeg svarte på.

Nei, du begynte å snakke om barnegiftemål... Poenget mitt var at det finnes f*enskap i alle land, og for øvrig at disse to-tre religionene er trilling-religioner, med samme gud, samme skapelsesberetning, samme profeter (stort sett), og veldig mye mer felles enn forskjellig.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...