Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Veide 70,6 kilo i dag - enda 300 gram ned siden sist veiing, tross tre dager på konferanse forrige uke med masser av god mat!

Så jeg er fornøyd.

Skulle gjerne ha tippet under 70 kilo før ferien starter, men det går nok ikke nå (skal bare jobbe ut denne uka) - men jeg fortsetter med prosjektet i ferien :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365946-veiedag/#findComment-3182979
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Hei!

Kjekt med en veietråd igjen!

Jeg veide meg i dag tidlig, og veide nå 61,4 kg. Startvekta var jo 64 kg i april, så jeg har ikke gått ned så veldig mye.. 2,6 kg i minus. Har vært mye slappere i kostholdet siste mnd + ikke fått tid til så mye trimturer.. *sukk*

MEN, jeg holder koken videre og er fornøyd med at det slappe kostholdet faktisk ikke har ført til vektoppgang. Målet er ned til 58 kg, men da tror jeg at jeg er fornøyd. (1.59 m høy)

Er jo egentlig ganske fristende å spise sunt nå, mye herlig frukt og grønt i butikken. Nykål og vannmelon i biter i salaten var veldig sprøtt, godt og smakfullt.

Ha en flott uke, damer!

PS: andre som syns sjokoladen blir helt uimotståelig i dagene før mens? Aldri tenkt over dette før, men har nå hivd innpå en del ruter flere dager på rad. FYsj og fy!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365946-veiedag/#findComment-3183428
Del på andre sider

Gjest prust

Hei!

Kjekt med en veietråd igjen!

Jeg veide meg i dag tidlig, og veide nå 61,4 kg. Startvekta var jo 64 kg i april, så jeg har ikke gått ned så veldig mye.. 2,6 kg i minus. Har vært mye slappere i kostholdet siste mnd + ikke fått tid til så mye trimturer.. *sukk*

MEN, jeg holder koken videre og er fornøyd med at det slappe kostholdet faktisk ikke har ført til vektoppgang. Målet er ned til 58 kg, men da tror jeg at jeg er fornøyd. (1.59 m høy)

Er jo egentlig ganske fristende å spise sunt nå, mye herlig frukt og grønt i butikken. Nykål og vannmelon i biter i salaten var veldig sprøtt, godt og smakfullt.

Ha en flott uke, damer!

PS: andre som syns sjokoladen blir helt uimotståelig i dagene før mens? Aldri tenkt over dette før, men har nå hivd innpå en del ruter flere dager på rad. FYsj og fy!

Jeg har (heldigvis) ikke noe spesielt godteri jeg er lysten på i forbindelse med mens, og spiser ikke mye sjokolade i det hele tatt. Men jeg liker veldig godt chips (og gjerne chips og øl...), uavhengig av mensen.... ;-) Spiste litt chips i helga, og litt lakris til lørdagsgodt.

I går skeiet jeg litt ut med hjemmelaget flatbrød med bremykt på! Vi hadde sein middag, og jeg var så sulten mens jeg ventet på middag, og begynte å maule flatbrød med smør.... Ble litt tung i magen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365946-veiedag/#findComment-3183446
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...