Gå til innhold

Dersom du skulle leid ut en leilighet...

Anbefalte innlegg

Gjest men det er nå meg da

Fordomsfull ja. Rett ord. Slike som deg som gjør det å få støtte fra Nav enda jævligere enn det det trenger å være.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle gjøre det jævligere å få støtte fra nav. Jeg sier jo at jeg godt kunne leie ut til folk som har både AAP, uførepensjon og også kanskje dagpenger.

At jeg ikke vil leie ut til folk på økonomisk sosialhjelp bør ikke være vanskelig å forstå. Det er en svært midlertidig ytelse, som ingen skal gå på over tid. Alle vil jo helst leie ut til noen med fast, varig, stabil inntekt.

Og ja, beklageligvis er det nok mange som mottar økonomisk sosialhjelp som ødelegger veldig for de som er ordentlige og som også kan ha behov for den ytelsen i korte perioder.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

9

• petter smart

1

• meg__123!

1

• EnolaGay

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest utleier har ikke noe med det.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle gjøre det jævligere å få støtte fra nav. Jeg sier jo at jeg godt kunne leie ut til folk som har både AAP, uførepensjon og også kanskje dagpenger.

At jeg ikke vil leie ut til folk på økonomisk sosialhjelp bør ikke være vanskelig å forstå. Det er en svært midlertidig ytelse, som ingen skal gå på over tid. Alle vil jo helst leie ut til noen med fast, varig, stabil inntekt.

Og ja, beklageligvis er det nok mange som mottar økonomisk sosialhjelp som ødelegger veldig for de som er ordentlige og som også kan ha behov for den ytelsen i korte perioder.

du går langt over streken og grafser i andres privatliv. Noe nav støtte er ok, noe er ikke det, herregud.

Gjest sjøstjerna

du går langt over streken og grafser i andres privatliv. Noe nav støtte er ok, noe er ikke det, herregud.

Det kan være av relevans for utleier.

Det å leie ut innebærer et ansvar. Noen hus er lytt, og når leieboer er hjemme er huseiere også ekstra forsiktige med bråkete ting. Da kan det hende at utleier folk som fysisk drar på jobb og/eller reiser endel bort.

Eller utleier er gift og har elsker/elskerinne på dagtid... Da vil h*n kanskje også foretrekke at leietaker har jobb/studie og er endel borte...

Gjest utleier har ikke noe med det.

Det kan være av relevans for utleier.

Det å leie ut innebærer et ansvar. Noen hus er lytt, og når leieboer er hjemme er huseiere også ekstra forsiktige med bråkete ting. Da kan det hende at utleier folk som fysisk drar på jobb og/eller reiser endel bort.

Eller utleier er gift og har elsker/elskerinne på dagtid... Da vil h*n kanskje også foretrekke at leietaker har jobb/studie og er endel borte...

"Eller utleier er gift og har elsker/elskerinne på dagtid... Da vil h*n kanskje også foretrekke at leietaker har jobb/studie og er endel borte..."

lol!

Gjest men det er nå meg da

Om jeg hadde sett noen fylte ut NAV som arbeidsgiver er det vel rimelig å anta at de er ansatt i NAV.

Selvfølgelig er det det man antar. Det er vel det de håper man skal anta de sosialhjelpesmottakerne som fyller det ut også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...