Gå til innhold

Noen her med Weber elektrisk grill?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Hvordan virker termostaten på denne? Er den som ei kokeplate ved at den gir gradvis sterkere varme når man skrur opp, eller gir den full effekt, for så og slå seg av og på av og på med ulike intervaller avhengig av hvor høyt bryteren er stilt?

Hvordan virker termostaten på denne? Er den som ei kokeplate ved at den gir gradvis sterkere varme når man skrur opp, eller gir den full effekt, for så og slå seg av og på av og på med ulike intervaller avhengig av hvor høyt bryteren er stilt?

Hmmmm det et jeg jaggu ikke sikker på.. Har ikke prøvd den enda. Eneste jeg vet er at det er en termostat man kan skru på :PP

Det blir vel som en stekeplate tenker jeg, at man bestemmer varmen selv....

Gjest Nord og ned.

Det blir vel som en stekeplate tenker jeg, at man bestemmer varmen selv....

Håper det. Lurte på en slik selv, men jeg har alt en OBH nordica, denne som jeg kjøpte i høst: http://tinyurl.com/6ac8fwb

Den er desverre slik at den slår seg av og på. Totalt ubrukelig. Svir maten utvendig, og bruker en evighet på å steke/varme innvendig.

Annonse

Håper det. Lurte på en slik selv, men jeg har alt en OBH nordica, denne som jeg kjøpte i høst: http://tinyurl.com/6ac8fwb

Den er desverre slik at den slår seg av og på. Totalt ubrukelig. Svir maten utvendig, og bruker en evighet på å steke/varme innvendig.

¨Prøvde den nå og den er som en kokeplate, så man kan stille den som man vil.. =)

Jeg har også en slik som meg_123 og den funker fint. Jeg kjenner flere som har maken og som er fornøyde. Og den virker som en stekeplate, man kan skru varmen opp og ned som man vil og det er kjekt å legge lokket over hvis man skal grille små poteter f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...