Gjest Elise34 Skrevet 14. juni 2011 Skrevet 14. juni 2011 ''- Menn får prestasjonsangst.'' Hva feiler det egentlig den dama der? Hun må jo være helt forskrudd. Hun er ikke sexy, eller pen! http://www.kjendis.no/2011/06/14/kjendis/hollywood/anna_anka/tv_og_medier/paul_anka/16915770/ 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. juni 2011 Skrevet 14. juni 2011 Blir nesten fasinert av henne. Går det ann å være så....eh... "blond" ???? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. juni 2011 Skrevet 14. juni 2011 Annen sak... .... er at media kan snu alt opp ned. Ikke sikkert hun mente det slik. Men bladet selger vel om de kan latterligjøre henne videre. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 14. juni 2011 Skrevet 14. juni 2011 hahaha, selvtilliten er det ingenting å si på... Hun er noe av det minst sjarmerende vesenet jeg vet om. Ikke er hun søt, ikke pen og ikke sexy. Ikke særlig glup heller... 0 Siter
cathlin Skrevet 14. juni 2011 Skrevet 14. juni 2011 Jeg syns hun er interessant og litt sånn stygg-kul og tøff. Har litt sansen for henne på et plan. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 14. juni 2011 Skrevet 14. juni 2011 Jeg har sett et program med henne der hun faktisk virket veldig søt og sjarmerende. Hun har hatt en del kontroversielle utsagn og kan virke stokk dum også. Stusset litt på at Paul Anka ville skilles fra henne etter et så kort ekteskap, men det kan det jo være massevis av grunner til. 0 Siter
Gjest fyi Skrevet 14. juni 2011 Skrevet 14. juni 2011 Anna Anka ble foreldreløs tidlig, tilbragte en tid på barnehjem i Polen, og endte opp hos fosterforeldre i Sverige. Sistnevnte fikk hun visstnok heller ikke et særlig positivt forhold til. Man kan si hva man vil om måten hun velger å fremstille seg selv på, men jeg synes uansett det står respekt av at hun har greid seg i det hele tatt. Hun har en tøff overflate, men man kan jo lett forestille seg hva som kan skjule seg bak. 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Hun er ihvertfall seg selv, på godt og vondt! Ikke verst bare det 0 Siter
Mandolaika Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Anna Anka ble foreldreløs tidlig, tilbragte en tid på barnehjem i Polen, og endte opp hos fosterforeldre i Sverige. Sistnevnte fikk hun visstnok heller ikke et særlig positivt forhold til. Man kan si hva man vil om måten hun velger å fremstille seg selv på, men jeg synes uansett det står respekt av at hun har greid seg i det hele tatt. Hun har en tøff overflate, men man kan jo lett forestille seg hva som kan skjule seg bak. ''Anna Anka ble foreldreløs tidlig, tilbragte en tid på barnehjem i Polen, og endte opp hos fosterforeldre i Sverige. Sistnevnte fikk hun visstnok heller ikke et særlig positivt forhold til. Man kan si hva man vil om måten hun velger å fremstille seg selv på, men jeg synes uansett det står respekt av at hun har greid seg i det hele tatt. Hun har en tøff overflate, men man kan jo lett forestille seg hva som kan skjule seg bak.'' Helt enig, jeg tenkte å skrive noe om dette i går, men glemte det. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Hun er i alle fall noe for seg selv. Jeg synes ikke hun er hverken pen eller sexy, det synes heller ikke mannen min. Men jeg synes likevel det står respekt av at hun gjør. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 ''Hun er ikke sexy, eller pen! '' Enig, hun er ikke sexy (i mine øyne), men flott og sprek er hun! Riktig navlet er hun neppe.... Men ble positivt over hennes tilsynelatende selvironi i reklamen for en dagligvarekjede for litt siden :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.