Gå til innhold

Anna Anka mener hun er for sexy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Blir nesten fasinert av henne. Går det ann å være så....eh... "blond" ????

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Annen sak...

.... er at media kan snu alt opp ned. Ikke sikkert hun mente det slik. Men bladet selger vel om de kan latterligjøre henne videre.

trollemor;o)
Skrevet

hahaha, selvtilliten er det ingenting å si på... Hun er noe av det minst sjarmerende vesenet jeg vet om. Ikke er hun søt, ikke pen og ikke sexy. Ikke særlig glup heller...

Skrevet

Jeg syns hun er interessant og litt sånn stygg-kul og tøff. Har litt sansen for henne på et plan.

Annonse

Skrevet

Jeg har sett et program med henne der hun faktisk virket veldig søt og sjarmerende. Hun har hatt en del kontroversielle utsagn og kan virke stokk dum også.

Stusset litt på at Paul Anka ville skilles fra henne etter et så kort ekteskap, men det kan det jo være massevis av grunner til.

Skrevet

Anna Anka ble foreldreløs tidlig, tilbragte en tid på barnehjem i Polen, og endte opp hos fosterforeldre i Sverige. Sistnevnte fikk hun visstnok heller ikke et særlig positivt forhold til.

Man kan si hva man vil om måten hun velger å fremstille seg selv på, men jeg synes uansett det står respekt av at hun har greid seg i det hele tatt. Hun har en tøff overflate, men man kan jo lett forestille seg hva som kan skjule seg bak.

Gjest Ainona
Skrevet

Hun er ihvertfall seg selv, på godt og vondt! Ikke verst bare det :)

Skrevet

Anna Anka ble foreldreløs tidlig, tilbragte en tid på barnehjem i Polen, og endte opp hos fosterforeldre i Sverige. Sistnevnte fikk hun visstnok heller ikke et særlig positivt forhold til.

Man kan si hva man vil om måten hun velger å fremstille seg selv på, men jeg synes uansett det står respekt av at hun har greid seg i det hele tatt. Hun har en tøff overflate, men man kan jo lett forestille seg hva som kan skjule seg bak.

''Anna Anka ble foreldreløs tidlig, tilbragte en tid på barnehjem i Polen, og endte opp hos fosterforeldre i Sverige. Sistnevnte fikk hun visstnok heller ikke et særlig positivt forhold til.

Man kan si hva man vil om måten hun velger å fremstille seg selv på, men jeg synes uansett det står respekt av at hun har greid seg i det hele tatt. Hun har en tøff overflate, men man kan jo lett forestille seg hva som kan skjule seg bak.''

Helt enig, jeg tenkte å skrive noe om dette i går, men glemte det.

Skrevet

Hun er i alle fall noe for seg selv. Jeg synes ikke hun er hverken pen eller sexy, det synes heller ikke mannen min. Men jeg synes likevel det står respekt av at hun gjør.

Gjest Elextra
Skrevet

''Hun er ikke sexy, eller pen!

''

Enig, hun er ikke sexy (i mine øyne), men flott og sprek er hun!

Riktig navlet er hun neppe.... Men ble positivt over hennes tilsynelatende selvironi i reklamen for en dagligvarekjede for litt siden :-).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...