Gå til innhold

skjermen på MAC'en blir grå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den veksler mellom grå og vanlig, og det blinker. Hvorfor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...mener du det at lyset slås av automatisk? Og kommer på igjen straks du kommer borti tastaturet igjen? Det er i tilfelle en strømsparer-funksjon. Du kan stille den inn på hvor lang tid det skal gå før den går på.

Skrevet

Eh...mener du det at lyset slås av automatisk? Og kommer på igjen straks du kommer borti tastaturet igjen? Det er i tilfelle en strømsparer-funksjon. Du kan stille den inn på hvor lang tid det skal gå før den går på.

Hvordan gjør jeg det?, er helt ny MAC-bruker

Skrevet

Nei den veksler hele tiden. Mens jeg skriver nå så er skjermen grå, nå ble den lys igjen.

candyqueen_83
Skrevet

Nei den veksler hele tiden. Mens jeg skriver nå så er skjermen grå, nå ble den lys igjen.

Har du på noen form for strømsparingsfunksjon?

Skrevet

Har du på noen form for strømsparingsfunksjon?

ja

Skrevet

Hvordan gjør jeg det?, er helt ny MAC-bruker

Er litt usikker selv. Men hvis du trykker på Hjelp (på helt øverste linje) kommer det opp en boks der du kan skrive et søkerord i feltet. Skriv "skjerm" og se hva som kommer opp.

candyqueen_83
Skrevet

ja

Har du prøvd å slå den av? Strømsparinga altså.

Skrevet

Har du prøvd å slå den av? Strømsparinga altså.

Nå tror jeg problemet er løst. Takk til dere som har svart :)

candyqueen_83
Skrevet

Nå tror jeg problemet er løst. Takk til dere som har svart :)

Hva var galt da?

Skrevet

Hva var galt da?

Nå er vi tilbake til der jeg begynte. skjermen veksler fortsatt mellom grå og normale farger.

Jeg bruker nå batteri og ikke strøm

candyqueen_83
Skrevet

Nå er vi tilbake til der jeg begynte. skjermen veksler fortsatt mellom grå og normale farger.

Jeg bruker nå batteri og ikke strøm

Men har du slått av strømspareren?

Skrevet

Fordi det er noe galt med den?

Du får sjekke strømsparefunksjonen under eplet => Systemvalg => Strømsparing, men den skal nå ikke oppføre seg sånn selv om denne er slått på - om den ikke står på ett sekund, da. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...