Gå til innhold

Arg, Telenorselgere utenfor butikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Telenor var helt suverene mot meg da NAV somlet med sykepengene mine! Har alltid opplevd bra kundeservice (de har vært både behjelpelige og hyggelige) om det har vært tekniske spørsmål eller faktura/abonnement, de har vært konkurransedyktige på pris ift det jeg er interessert i. Har ikke et vondt ord å si om dem. Vurderte å sende de takkekort da jeg faktisk kom meg gjennom flere måneder uten inntekt, uten at de sperret hverken adsl eller mobil. Det hjalp mye på psyken, hadde blitt helt på felgen uten nett og mobil.

... Så vi har vel opplevd Telenor litt forskjellig. :)

Annonse

Gjest Svampene

Telenor var helt suverene mot meg da NAV somlet med sykepengene mine! Har alltid opplevd bra kundeservice (de har vært både behjelpelige og hyggelige) om det har vært tekniske spørsmål eller faktura/abonnement, de har vært konkurransedyktige på pris ift det jeg er interessert i. Har ikke et vondt ord å si om dem. Vurderte å sende de takkekort da jeg faktisk kom meg gjennom flere måneder uten inntekt, uten at de sperret hverken adsl eller mobil. Det hjalp mye på psyken, hadde blitt helt på felgen uten nett og mobil.

... Så vi har vel opplevd Telenor litt forskjellig. :)

Enig med deg der, det var fantastisk kundebehandling. Det som er bra med Telenor er at det er selvbetjening for å utsette eller å dele opp fakturaen.

Gjest Tdl. telenor...

''Aldri i livet om jeg skal over til Telenor igjen.''

Så du tenker at du skal straffe Telenor fordi du har vært borti noen selgere? Hehe, jaja - du er nok en veldig viktig kunde for store Telenor...

Det som er viktigere i forhold til valg av mobilleverandør, er at man finner en med et abonnement som er gunstig i forhold til den bruken man selv har - så, du gjort nok ikke noe teleselskap noen tjeneste ved å være kunde hos dem - men det er jo synd for deg HVIS det skulle vise seg at det er Telenor som har akkurat det abbonementet som kunne lønne seg for deg-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...