Gå til innhold

gummistøvler som tåler vann!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jejejeje

Viking kan gummistøvler.

http://eshoes.no/shop/viking-retro-flower-24805p.html

Har disse selv, men uten blomsterfjas og med hvite lisser. Aldri vært våt på bena i dem. Legger i en liten ullsåle på høsten og bruker ullsokker. Om sommeren kan jeg oppleve dem som litt klamme, men finnes det gummistøvler som ikke er det. De puster ikke.

Gjest Elextra

Har bestandig sverget til Viking, de holder det de lover.

Spørs jo litt på bruksområdet, men jeg har hatt noe à la disse i mange år, og de holder koken: http://www.vikingfootwear.com/default.aspx?aid=9168930#product=9171128&category=9088371*9088854*9090646*&page=1&freetext=default&action=product

Annonse

Mary Poppins

Hunterstøvler er tøffe, men jeg har alltid tenkt at en må bli veldig klam i så høye støvler?, dessuten koster de jo en helt liten formue .

Man bør helst gå opp en eller to størrelser dersom man skal kjøpe seg Hunterstøvler. Dette fordi de er ganske smale, og om du sier, det er fort gjort å bli klam med såpass høye støvler. Jeg bruker vanligvis 36, men har 38 i disse støvlene.

Imponert over at det finnes gummistøvler som ikke tåler vann. Trodde hele konseptet med gummistøvler var at man skal kunne gå i vann uten å bli våt på beina.

''Imponert over at det finnes gummistøvler som ikke tåler vann. Trodde hele konseptet med gummistøvler var at man skal kunne gå i vann uten å bli våt på beina.''

Samme her, jeg var veldig forundret (i det stille) over tråden ;-)

Annonse

Gjest Elextra

''Imponert over at det finnes gummistøvler som ikke tåler vann. Trodde hele konseptet med gummistøvler var at man skal kunne gå i vann uten å bli våt på beina.''

Samme her, jeg var veldig forundret (i det stille) over tråden ;-)

Jeg antok at man med "gummistøvler som tåler vann" rett og slett mente gummistøvler som er holdbare og helt tette. Har selv enkelte ganger i fjern fortid gjort feilkjøp av støvler som har blitt lekk etter ganske kort tid.

Spørs jo litt på bruksområdet, men jeg har hatt noe à la disse i mange år, og de holder koken: http://www.vikingfootwear.com/default.aspx?aid=9168930#product=9171128&category=9088371*9088854*9090646*&page=1&freetext=default&action=product

Jeg vurderte denne også, men jeg ville ha støvler som var høyere.

Ja, Viking i ymse varianter har jeg brukt siden ihvertfall første klasse på barneskolen. :-)

Men vi kjøpte noen superbillige støvler på Europris for å ha stående på hytta - det blir jo kun svært sporadisk bruk der. Vi har hittil ikke opplevd at de har gått i stykker/blitt lekk, men en ting vi ikke hadde tenkt på da vi kjøpte dem var den ultratynne sålen! Det er skikelig ubehagelig å gå med støvlene f eks på ruglete fjæresteiner.

Det er vel ofte slik at det er "dyrt å kjøpe billig", fordi man fort ender opp med å bytte ut det billige rælet med noe bedre....

Jeg tror det er viktig å tenke på at alle er like mye verd, selv om det er noen som påstår at det ikke er tilfelle. Husk, man står seg selv nærmest.

'' Jeg tror det er viktig å tenke på at alle er like mye verd, selv om det er noen som påstår at det ikke er tilfelle. Husk, man står seg selv nærmest.''

Jeg lurte først på om dette var et feilplassert psykiatri- innlegg. Men snakker du om gummistøvlene eller menneskeverd ? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...