Gå til innhold

Skal dorullen......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Orker vi den diskusjonen igjen? *sukk* Jeg har vært på DOL for lenge....

(selvfølgelig skal rullen henge med det løse papiret ned foran, så en lett får grep)

Selvsagt skal den det.

Vi har ført en stille krig om det der i lang tid. Jeg snur dorullen hver gang jeg bruker den, og han gjør det samme, og så nevner vi det ikke med et ord, hehe. Men nå kom jammen han og foreslo at vi kan innføre en regel om at den som bytter rull bestemmer hvordan den skal henge. Jeg sa meg villig til å gi det et forsøk, men jeg er skeptisk, veldig skeptisk. Jeg mistenker ham for å bevisst bruke halve dorullen hver gang bare for å få viljen sin, for i det siste har rullen hengt den gærne veien det meste av tida! Jeg vurderer å involvere ungene bak hans rygg, og bestikke dem til å joine team tonie, men til nå har jeg greid å motstå den tanken. Det må nok kanskje til hvis denne tendensen fortsetter, for denne saken er av stor betydning og bør tas på største alvor av alle involverte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366048-skal-dorullen/#findComment-3184259
Del på andre sider

Gjest Elextra

Selvsagt skal den det.

Vi har ført en stille krig om det der i lang tid. Jeg snur dorullen hver gang jeg bruker den, og han gjør det samme, og så nevner vi det ikke med et ord, hehe. Men nå kom jammen han og foreslo at vi kan innføre en regel om at den som bytter rull bestemmer hvordan den skal henge. Jeg sa meg villig til å gi det et forsøk, men jeg er skeptisk, veldig skeptisk. Jeg mistenker ham for å bevisst bruke halve dorullen hver gang bare for å få viljen sin, for i det siste har rullen hengt den gærne veien det meste av tida! Jeg vurderer å involvere ungene bak hans rygg, og bestikke dem til å joine team tonie, men til nå har jeg greid å motstå den tanken. Det må nok kanskje til hvis denne tendensen fortsetter, for denne saken er av stor betydning og bør tas på største alvor av alle involverte.

Hehe :)

Men når det gjelder

¨

''Jeg mistenker ham for å bevisst bruke halve dorullen hver gang bare for å få viljen sin, for i det siste har rullen hengt den gærne veien det meste av tida!''

er det jo en kjent sak at menn bruker unødvendig stor mengde papir når de tørker seg. Ergo er det bare naturlig at de også bytter rullen oftere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366048-skal-dorullen/#findComment-3184260
Del på andre sider

Hehe :)

Men når det gjelder

¨

''Jeg mistenker ham for å bevisst bruke halve dorullen hver gang bare for å få viljen sin, for i det siste har rullen hengt den gærne veien det meste av tida!''

er det jo en kjent sak at menn bruker unødvendig stor mengde papir når de tørker seg. Ergo er det bare naturlig at de også bytter rullen oftere.

Men jeg tenker at det kanskje utjevnes av at vi bruker noe mer papir når vi tisser. Har jeg feilberegnet her, eller? Han er også noe mer hjemme enn jeg er, og da øker papirforbruket, men det tror jeg faktisk jeg henter inn igjen utpå ettermiddagen og kvelden fordi jeg har bøtta innpå med kaffe hele dagen på jobben, og...Ja, du vet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366048-skal-dorullen/#findComment-3184262
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men jeg tenker at det kanskje utjevnes av at vi bruker noe mer papir når vi tisser. Har jeg feilberegnet her, eller? Han er også noe mer hjemme enn jeg er, og da øker papirforbruket, men det tror jeg faktisk jeg henter inn igjen utpå ettermiddagen og kvelden fordi jeg har bøtta innpå med kaffe hele dagen på jobben, og...Ja, du vet.

''Men jeg tenker at det kanskje utjevnes av at vi bruker noe mer papir når vi tisser.''

Det har du sannelig rett i, hvordan kunne jeg glemme det! Men om mannen er mer hjemme har du jo uansett forklaringen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366048-skal-dorullen/#findComment-3184263
Del på andre sider

''Men jeg tenker at det kanskje utjevnes av at vi bruker noe mer papir når vi tisser.''

Det har du sannelig rett i, hvordan kunne jeg glemme det! Men om mannen er mer hjemme har du jo uansett forklaringen.

Nja....Jeg kjøper ikke den sånn helt uten videre. Kanskje han har pådratt seg en tarmsykdom uten å si noe til meg, men jeg finner det mer sannsynlig at det fuskes i stor stil. Jeg kjenner den ålen der ganske godt, skjønner du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366048-skal-dorullen/#findComment-3184264
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...