Gå til innhold

'Proffshampoo' fra dagligvare

Anbefalte innlegg

Cherry Lady

Cyost, 'Frank et-eller-annet og et merke til så jeg i butikken i dag. Digre flasker er kjennemerket. Hvorfor det forresten? Men viktigst, er noen av disse bra, har du prøvd. Gidder ikke kjøpe ei flaske som varer et år hvis det ikke er bra. Hadde det vært ei flaske på 1 dl hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366050-proffshampoo-fra-dagligvare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ok som de fleste andre billigshampooer. Gjør ikke noe ekstra for mitt hår iallefall... Foretrekker Redken, men har hatt denne du nevner som en "reserve" i dusjen - feks til gjester, eller mennene i huset som ikke er så nøye, evt i perioder jeg er uten min favorittshampoo. Syns den har vart lenge da! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...