Gjest Bridezilla? Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har en brudekjole som er helt glatt over øvre del av ryggen. Det synes derfor ganske godt hvis jeg bruker bh under. Er usikker på hva jeg synes om akkurat det. Kan gå uten bh, men da blir puppene litt slakke under kjolen. Så skal jeg velge det ene eller det andre? Har ikke tid til å finne andre løsninger nå, med mindre man får kjøpt Unbra i vanlige undertøysbutikker? (Har vurdert puppetape, men tror ikke det er tingen.) Blir takknemlig for svar! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Unbra har ganske kort leveringstid. Når er dagen? Men ellers vet jeg at Lindex selger noe liknende unbra. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Unbra har ganske kort leveringstid. Når er dagen? Men ellers vet jeg at Lindex selger noe liknende unbra. Nå har jeg googla Unbra og er skrekkelig nysgjerrig på om dette virkelig funker? Jeg skal i bryllup neste helg og trenger egentlig et stroppeløst alternativ til dette. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Nå har jeg googla Unbra og er skrekkelig nysgjerrig på om dette virkelig funker? Jeg skal i bryllup neste helg og trenger egentlig et stroppeløst alternativ til dette. Funker ikke på meg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Funker ikke på meg. Etter å ha lest hvilke størrelser de fører, forstår jeg at det heller ikke kommer til å funke på meg 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Nå har jeg googla Unbra og er skrekkelig nysgjerrig på om dette virkelig funker? Jeg skal i bryllup neste helg og trenger egentlig et stroppeløst alternativ til dette. Unbra er fantastisk! Jeg bruker kun de i silikon. Men jeg vet ikke hvordan de funker på pupper som er større enn en C/D og som kanskje henger litt, altså om bh'en fortsatt klarer å gi en push-up effekt. Men for min del så funker det veldig bra i hvert fall:-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Etter å ha lest hvilke størrelser de fører, forstår jeg at det heller ikke kommer til å funke på meg Jeg har den i silikon da, det kan jo hende det er annerledes enn de andre modellene. Men den sitter ikke. Og formen blir rar. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Unbra er fantastisk! Jeg bruker kun de i silikon. Men jeg vet ikke hvordan de funker på pupper som er større enn en C/D og som kanskje henger litt, altså om bh'en fortsatt klarer å gi en push-up effekt. Men for min del så funker det veldig bra i hvert fall:-) Hvordan får du til det? Jeg får den ikke til å sitte i det hele tatt... Jeg har 75C, og kan kanskje true meg inn i en B, så det er ikke det at jeg er så stor eller at de veier så mye heller? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Etter å ha lest hvilke størrelser de fører, forstår jeg at det heller ikke kommer til å funke på meg Ja største str de fører er vel en D. Jeg er normalt 75D eller 80C i vanlige bh'er, og synes det er finest med D i bh'ene fra Unbra. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har den i silikon da, det kan jo hende det er annerledes enn de andre modellene. Men den sitter ikke. Og formen blir rar. Kan du har kjøpt for liten str? Formen blir ikke rar hos meg. Og de sitter jo veldig synes jeg. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Kan du har kjøpt for liten str? Formen blir ikke rar hos meg. Og de sitter jo veldig synes jeg. Hm. Har ligget i skapet i et år, får prøve igjen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Unbra er fantastisk! Jeg bruker kun de i silikon. Men jeg vet ikke hvordan de funker på pupper som er større enn en C/D og som kanskje henger litt, altså om bh'en fortsatt klarer å gi en push-up effekt. Men for min del så funker det veldig bra i hvert fall:-) D ja.. Da tror jeg ikke jeg gidder å google det engang. Hehe ) Hørtes jo fantastisk ut her da ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Hvordan får du til det? Jeg får den ikke til å sitte i det hele tatt... Jeg har 75C, og kan kanskje true meg inn i en B, så det er ikke det at jeg er så stor eller at de veier så mye heller? Hmm så rart at du opplever det så annerledes. Klisteret skal jo være veldig bra, og til og med tåle 100 vask. Kanskje du fikk en defekt vare? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Hmm så rart at du opplever det så annerledes. Klisteret skal jo være veldig bra, og til og med tåle 100 vask. Kanskje du fikk en defekt vare? Det er så lenge siden jeg kjøpte den nå at det er i så fall for sent Skal prøve igjen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 D ja.. Da tror jeg ikke jeg gidder å google det engang. Hehe ) Hørtes jo fantastisk ut her da ) Du med dine 70E eller F(?) tror jeg vil oppleve at unbra bh'ene blir i minste laget :-) Men rart at de ikke kan lager dem i større størrelse da. Det er jo så praktisk 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Det er så lenge siden jeg kjøpte den nå at det er i så fall for sent Skal prøve igjen. Ja gjør det. Du må også prøve deg litt frem for å finne teknikken til best mulig resultat. Bh'en bør vendes, også skal hver cup liksom dras på fra yttersidene på hver pupp.. jah.. noe sånt hehe 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Du med dine 70E eller F(?) tror jeg vil oppleve at unbra bh'ene blir i minste laget :-) Men rart at de ikke kan lager dem i større størrelse da. Det er jo så praktisk Jeg skulle virkelig ønske de kunne laget dem i større størrelser. Måtte google litt likevel. Men jeg skjønner jo at det blir vanskelig å holde større pupper på plass. Hehe. Bruker dessverre 65 GG (etter ny måling), og det er ikke bare å raske med seg undertøy da ( Det blir dyrt. Vet du noe om prisene på Change? Veeldig lenge siden jeg har vært der. På Lalina er det ganske dyrt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 ''Har vurdert puppetape, men tror ikke det er tingen''' Nei, ikke veldig sexy om brudekjolen en gang skal av, i hvertfall . Har ikke greie på Unbra, men har veldig god erfaring med gode, gammeldagse undertøysbutikker - utrolig hvor "usynlige" BH'er de klarer å finne til deg. 0 Siter
Gjest Fagermøy Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Jeg skulle virkelig ønske de kunne laget dem i større størrelser. Måtte google litt likevel. Men jeg skjønner jo at det blir vanskelig å holde større pupper på plass. Hehe. Bruker dessverre 65 GG (etter ny måling), og det er ikke bare å raske med seg undertøy da ( Det blir dyrt. Vet du noe om prisene på Change? Veeldig lenge siden jeg har vært der. På Lalina er det ganske dyrt. ''Bruker dessverre 65 GG (etter ny måling), og det er ikke bare å raske med seg undertøy da ( Det blir dyrt. '' Vet ikke om du vet om denne butikken/nettbutikken, men dette skal være bra saker ifølge en venninne. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 ''Har vurdert puppetape, men tror ikke det er tingen''' Nei, ikke veldig sexy om brudekjolen en gang skal av, i hvertfall . Har ikke greie på Unbra, men har veldig god erfaring med gode, gammeldagse undertøysbutikker - utrolig hvor "usynlige" BH'er de klarer å finne til deg. Vet ikke helt om jeg syns Unbra ser så veldig sexy ut heller ;O) Men det ser jo fantastisk ut å slippe stropper, og bakstykke da ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.