Gå til innhold

Hvordan lever du livet ditt?

Anbefalte innlegg

''Så kjedelig og forutsigbar...''

Mine hverdager ser omtrent ut som dine. Men jeg stortrives med å ha det slik og gleder meg bl.a. over dette:

Dusjen om morgenen - nyter det varme vannet mot kroppen.

Frokost - Ofte en bolle havregrøt ved kjøkkenbenken, mens barna og jeg hører på NRK super. Er sulten om morgenen og koser meg med den søte smaken i munnen. Et glass appelsinjuice nyter jeg også.

Om det er sol ute - Deilig med solstrålene som treffer ansiktet, og alt det grønne som lyser mot meg.

Den første latte-koppen på jobb - Koser meg med den gode smaken.

Lunsjen på jobb - mmm, godt med mat og et pusterom.

Når arbeidsdagen nærmer seg slutten: Gleden over de tingene jeg har fått gjort. (Selv om jeg ofte ikke rekker alt jeg hadde planlagt å gjøre.)

Å komme hjem fra jobb: Fri! :-)

Middagen :-)

Ut på terrassen og nyte synet av blomster og planter.

Hjelpe barna med lekser - det føles ofte tilfredsstillende å kunne hjelpe dem. Jeg er så glad for at jeg kan det.

Støvsuge og rydde litt - Dette synes jeg er kjedelig, men gleder meg over resultatet etterpå. Det føles godt når det er rent og ryddig.

Være med barna på fotballkamp noen dager: Om været er bra er det moro å være med. Uansett er det fint å treffe de andre foreldrene en times tid, og kampene er ofte spennende.

Koser meg foran PC'n etter at barna har lagt seg. Nyter stillheten i huset, og jeg må nok innrømme at dette er den aller beste tiden på døgnet for meg. Jeg drøyer egen leggetid så lenge jeg kan og når jeg endelig stuper kjempetrøtt i seng nyter jeg følelsen av en god seng. Jeg tenker også ofte på hvor heldig jeg er som kan gjøre nettopp det, og hvor mange i verden som ikke har en myk og god seng å ligge i.

(Gleden over måltider går igjen her ser jeg - er glad i mat ;-)

Fortsetter under...

Dark-Angel 82

Kommer litt ann på vær & vind.

Følger ungene på skole og i barnehage, går på tur med hundene,

får gjerne besøk, eller besøker andre. Tuster litt i huset, lager kanskje en middag. Jeg gjør i grunnen akkurat det jeg har lyst til. Nyter livet, og prøver leve hver dag. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...