morsan Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har ikke så veldig mye konfirmasjonserfaring, men har aldri erfart at komfirmasjonsselskapene er "helaften". Festene du nevner med middag, kaker og senere grilling/kveldsmat høres jo mer ut som bryllupsfester i mine øyne. Jeg synes derimot løsningen med middag kvelden før og en enklere sammenkomst etter seremonien høres utmerket ut (men mye jobb for dere). Sikkert greit å gjøre det klart i invitasjonen at en da gjør det på denne måten, slik at ingen blir skuffet søndag ettermiddag/kveld. ''Jeg synes derimot løsningen med middag kvelden før og en enklere sammenkomst etter seremonien høres utmerket ut (men mye jobb for dere). Sikkert greit å gjøre det klart i invitasjonen at en da gjør det på denne måten, slik at ingen blir skuffet søndag ettermiddag/kveld.'' Ja, det må gjøres helt klart i innbydelsen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366061-konfirmasjonsgrublerier/page/2/#findComment-3184493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.