Gå til innhold

medisinen seroxat

Anbefalte innlegg

Gjest hmmmmmmmmmmm
Skrevet

har diffuse smerter i kroppen - ledd og muskler. Noen palpasjonssmerter på triggerpunkter. har påvist leddendring med ultralyd i skulder (ax ledd)og talocruralleddet) Smertefullt - hjalp med kortisonsprøyte men kun kortvarig - ingen andre påviste hevelser eller trofiske forhold som kan betegne betennelse - har tatt flere blodprøver men ingenting påvist . Lege heller mer i retning av fibromyalgi - en betegnelse jeg ikke er fornøyd med da det ikke a) utløser behandling eller annen rettighet B) synes å være en "diagnose" som lege slår seg til ro med jeg er mann 37 år - har hatt økende smertebilde - har vært noen "belastninger i familiært og arbeidsmessig forhold men dette opplever jeg ikke som problematisk nå og handler om et par / tre år siden- jeg har også kuttet ut mange arbeidsområder og ansvarsoppgaver jeg hadde. Ser ikke på meg selv som nedtrykt eller depressiv på noen måte og har det generelt veldig bra og god økonomi. Har vært i god form / trent en del men dette har avtatt mye etter lungebetennelse og en ruptur / avrivning i begge armene etter kraftig løft. legen mener nå at det kan være hensiktsmessig å prøve seroxat - jeg stiller meg skeptisk til dette. Har venner innen treningsmiljøet som har / bruker små mengder deca og testosteron uten formål å "bygge" kropp -men styrke og vitalisere - de viser til amerikansk studie og opplever selv stor verdi - jeg er også skeptisk til dette så spørsmålet er todelt - vanskelig å gi råd pr mail uten klinisk undersøkelse men hva er umdddelbare reaksjon - er deca og testo i svært små doser mer skadelig enn seroxat?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

''er deca og testo i svært små doser mer skadelig enn seroxat?''

Ja, helt klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...