Gå til innhold

Læreres sommerferie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ungdomsskolelærer som elsker jobben sin

På skolen jeg jobber begynner lærerne noen dager før elevene om høsten. Vi slutter samtidig om noen dager.

Det er ikke sommerferie alt sammen, det er AVSPASERING for haugevis med kvelder og helger som brukes til retting.

Lyst til å bli lærer? Beste yrket i verden!

Det er ikke sommerferie alt sammen, det er AVSPASERING for haugevis med kvelder og helger som brukes til retting.

''Det er ikke sommerferie alt sammen, det er AVSPASERING ''

Jeg har oppunder 300 timer til avspassering nå, og bruker en del av dem til å ta ekstra lang sommerFERIE i sommer. Ja, jeg er så frekk at jeg kaller det for ferie enten det er feriedager eller avspasseringstimer jeg fører opp i timelista mi :-)

Gjest prust

''Det er ikke sommerferie alt sammen, det er AVSPASERING ''

Jeg har oppunder 300 timer til avspassering nå, og bruker en del av dem til å ta ekstra lang sommerFERIE i sommer. Ja, jeg er så frekk at jeg kaller det for ferie enten det er feriedager eller avspasseringstimer jeg fører opp i timelista mi :-)

Uff, 300 timer er mye... Har ikke turd å spørre mannen min om hvor mye han har, men det er trolig oppunder det tallet...

Ellers - avspasering, morsan, ikke avspassering :-)

Annonse

Gjest Kayia

Hm, javel? Når skoleåret er over på universitetet skal vi forske og reise på konferanser og presentere forskningen ved instituttet. Mine avspaseringsstimer (knyttet til både retting og veiledning) må jeg ta ut om natta om jeg skal få dem... ;-)

Gjest Hos oss

Åja, selvsagt.....forklarte litt dårlig. Men vi slutter samtidig og begynner litt før elevene enten det er ferie eller avspasering:-)

Jobber på skole. Er ikke lære; men yrket virker kjempe spennende ,ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...