Gjest Kjører enda før neste gang Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Hvor lang tid tar det vanligvis å kjøre Drammen-Oslo i morgenrushet? Jeg hadde en legetime på Volvat 0900. Startet fra Drammen 0630. Da vi hadde brukt en time mellom grensa Lier/Asker og IKEA, skjønte jeg at det ikke kom til å gå. Og jeg rakk det heller ikke. Var ikke inne på senteret før nærmere 0930. Og for første gang i mitt liv (omtrent) hadde en lege vært presis. Nå, ja, det var ikke noe annet å gjøre enn å betale, og sette opp ny time i august (spesialisttime jeg har ventet lenge på). Dette var tirsdag denne uka. Dagen etter pinse, med mye regn og sikkert togproblemer. Men er det faktisk sånn at 2 1/2 time Drammen-Frogner ikke er tilstrekkelig, sånn vanligivs? 0 Siter
....AV Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Du var nok litt uheldig, men det tar ofte lang tid. Tirsdag er den tregeste dagen, det blir bedre sent i uken. For å unngå den verste trafikken, bør du ha passert Asker før kl. 06. Jeg foreslår å ta toget eller bussen, det går mye fortere. 0 Siter
Gjest mormora Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Jeg hørte av en som kjører denne strekningen daglig (LIer- Oslo) at dette var en av de verste dagene han hadde opplevd mht kø.... så du var veldig uheldig ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.