Gå til innhold

Drammen-Oslo, kjøretid

Gjest Kjører enda før neste gang

Anbefalte innlegg

Gjest Kjører enda før neste gang
Skrevet

Hvor lang tid tar det vanligvis å kjøre Drammen-Oslo i morgenrushet?

Jeg hadde en legetime på Volvat 0900. Startet fra Drammen 0630. Da vi hadde brukt en time mellom grensa Lier/Asker og IKEA, skjønte jeg at det ikke kom til å gå. Og jeg rakk det heller ikke. Var ikke inne på senteret før nærmere 0930. Og for første gang i mitt liv (omtrent) hadde en lege vært presis. Nå, ja, det var ikke noe annet å gjøre enn å betale, og sette opp ny time i august (spesialisttime jeg har ventet lenge på).

Dette var tirsdag denne uka. Dagen etter pinse, med mye regn og sikkert togproblemer. Men er det faktisk sånn at 2 1/2 time Drammen-Frogner ikke er tilstrekkelig, sånn vanligivs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var nok litt uheldig, men det tar ofte lang tid. Tirsdag er den tregeste dagen, det blir bedre sent i uken. For å unngå den verste trafikken, bør du ha passert Asker før kl. 06. Jeg foreslår å ta toget eller bussen, det går mye fortere.

Gjest mormora
Skrevet

Jeg hørte av en som kjører denne strekningen daglig (LIer- Oslo) at dette var en av de verste dagene han hadde opplevd mht kø.... så du var veldig uheldig ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...