Gå til innhold

Hva slags dopapir kjøper du?

Anbefalte innlegg

Gjest winda

''Da jeg var lita brukte vi det vi hadde av aviser til å tørke oss med. Satt i tillegg på en rimete, kald utedo om vinteren.''

Avispapir, du! Er De født før første verdenskrig, kannskje? ;-)

Utedo hadde forresten besteforeldrene mine helt til sent på 70-allet, men dopapir hadde de i det minste :-)

Jeg er født etter krigen ja :-). Det var ikke så veldig morderne der jeg bodde kan du si. Vi hadde verken innlagt varmtvann, telefon, eller bad da jeg flyttet hjemmefra tidlig på 80-tallet. Da var jeg 15 år og følte jeg kom til himmelen da jeg flyttet på en bitteliten hybel med vann, badd og toalett inne :-)

Fortsetter under...

Jeg er født etter krigen ja :-). Det var ikke så veldig morderne der jeg bodde kan du si. Vi hadde verken innlagt varmtvann, telefon, eller bad da jeg flyttet hjemmefra tidlig på 80-tallet. Da var jeg 15 år og følte jeg kom til himmelen da jeg flyttet på en bitteliten hybel med vann, badd og toalett inne :-)

''Vi hadde verken innlagt varmtvann, telefon, eller bad da jeg flyttet hjemmefra tidlig på 80-tallet.''

Vi hadde riktignok varmtvann, en liten 25 literstank over utslagsvasken på kjøkkenet, men fikk telefon i 1986 og bad i 1988-89. :o)

Husker da jeg kom på skolen (vgs) den dagen vi hadde fått innlagt telefon og glad og lykkelig fortalte:"Vi har fått telefon i dag!" og de andre bare så på meg sånn måtelig interessert:"Åja, fra hvem da?" *hehe*

Gjest winda

''Vi hadde verken innlagt varmtvann, telefon, eller bad da jeg flyttet hjemmefra tidlig på 80-tallet.''

Vi hadde riktignok varmtvann, en liten 25 literstank over utslagsvasken på kjøkkenet, men fikk telefon i 1986 og bad i 1988-89. :o)

Husker da jeg kom på skolen (vgs) den dagen vi hadde fått innlagt telefon og glad og lykkelig fortalte:"Vi har fått telefon i dag!" og de andre bare så på meg sånn måtelig interessert:"Åja, fra hvem da?" *hehe*

Haha :-)

Annonse

Vi hadde denslags bekvemmeligheter, men jeg husker at vi ikke hadde automatisert telefon ;-) Sveiva på sveiven og kom til "sentralen".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...