Gjest winda Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 ''Da jeg var lita brukte vi det vi hadde av aviser til å tørke oss med. Satt i tillegg på en rimete, kald utedo om vinteren.'' Avispapir, du! Er De født før første verdenskrig, kannskje? ;-) Utedo hadde forresten besteforeldrene mine helt til sent på 70-allet, men dopapir hadde de i det minste :-) Jeg er født etter krigen ja :-). Det var ikke så veldig morderne der jeg bodde kan du si. Vi hadde verken innlagt varmtvann, telefon, eller bad da jeg flyttet hjemmefra tidlig på 80-tallet. Da var jeg 15 år og følte jeg kom til himmelen da jeg flyttet på en bitteliten hybel med vann, badd og toalett inne :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Jeg er født etter krigen ja :-). Det var ikke så veldig morderne der jeg bodde kan du si. Vi hadde verken innlagt varmtvann, telefon, eller bad da jeg flyttet hjemmefra tidlig på 80-tallet. Da var jeg 15 år og følte jeg kom til himmelen da jeg flyttet på en bitteliten hybel med vann, badd og toalett inne :-) ''Vi hadde verken innlagt varmtvann, telefon, eller bad da jeg flyttet hjemmefra tidlig på 80-tallet.'' Vi hadde riktignok varmtvann, en liten 25 literstank over utslagsvasken på kjøkkenet, men fikk telefon i 1986 og bad i 1988-89. ) Husker da jeg kom på skolen (vgs) den dagen vi hadde fått innlagt telefon og glad og lykkelig fortalte:"Vi har fått telefon i dag!" og de andre bare så på meg sånn måtelig interessert:"Åja, fra hvem da?" *hehe* 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Icas Bad & Toalett, mykt og fint og midt i laget prismessig. De som er like harde som smørpapir omtrent er ikke aktuelt til min sarte rumpe. ;o) 0 Siter
double Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Kjøper sekker med billigste sort på Europris.. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 ''Vi hadde verken innlagt varmtvann, telefon, eller bad da jeg flyttet hjemmefra tidlig på 80-tallet.'' Vi hadde riktignok varmtvann, en liten 25 literstank over utslagsvasken på kjøkkenet, men fikk telefon i 1986 og bad i 1988-89. ) Husker da jeg kom på skolen (vgs) den dagen vi hadde fått innlagt telefon og glad og lykkelig fortalte:"Vi har fått telefon i dag!" og de andre bare så på meg sånn måtelig interessert:"Åja, fra hvem da?" *hehe* Haha :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Aldri funnet noe dopapir som yter meg rettferdighet, så jeg har de siste par årene brukt sandpapir. 0 Siter
Gjest Winche Lancke sr. Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Det går mest i det fineste silkepapir. 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Jeg er født etter krigen ja :-). Det var ikke så veldig morderne der jeg bodde kan du si. Vi hadde verken innlagt varmtvann, telefon, eller bad da jeg flyttet hjemmefra tidlig på 80-tallet. Da var jeg 15 år og følte jeg kom til himmelen da jeg flyttet på en bitteliten hybel med vann, badd og toalett inne :-) Vi hadde denslags bekvemmeligheter, men jeg husker at vi ikke hadde automatisert telefon ;-) Sveiva på sveiven og kom til "sentralen". 0 Siter
Gjest har utedo inne Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Vi hadde denslags bekvemmeligheter, men jeg husker at vi ikke hadde automatisert telefon ;-) Sveiva på sveiven og kom til "sentralen". Ble du født rundt 1910? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.