Gå til innhold

Tvangstanker/angst av seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest Nevertheless
Skrevet

Selv om seroquelen begynner å virke på paranoiaen og alt "styret", så har jeg blitt plaget av tvangstanker og angst av det.

I møter og sånn på jobben, så kommer tanken på at jeg har tabletter inni meg, og jeg begynner å kjenne hvordan de virker i blod og hode og sånne ting. Begynner å tenke at hjertet mitt ikke tåler medisinen, så føles ekkelt i hjerteområdet. Så jeg har nesten besvimt fordi jeg tåler ikke noe som har med blod og kropp og sånn å gjøre.

Er det noe jeg kan ta i tillegg som gjør at jeg ikke får det slik?

Bella Dotte
Skrevet

Lurer på om det er mulig å overtale deg (og andre) til å slutte å ta de "medisinene"?

Gjest Nevertheless
Skrevet

Lurer på om det er mulig å overtale deg (og andre) til å slutte å ta de "medisinene"?

Hvorfor skal jeg slutte med de?

Bella Dotte
Skrevet

Hvorfor skal jeg slutte med de?

''Hvorfor skal jeg slutte med de?''

De virker mot paranoia og styr, sier du, men du får tvangstanker og angst i stedet. Har du det bedre, alt i alt?

''I møter og sånn på jobben, så kommer tanken på at jeg har tabletter inni meg, og jeg begynner å kjenne hvordan de virker i blod og hode og sånne ting. Begynner å tenke at hjertet mitt ikke tåler medisinen, så føles ekkelt i hjerteområdet. Så jeg har nesten besvimt fordi jeg tåler ikke noe som har med blod og kropp og sånn å gjøre. ''

Dette hørtes ikke tilfredsstillende ut, synes nå jeg.

Gjest Nevertheless
Skrevet

''Hvorfor skal jeg slutte med de?''

De virker mot paranoia og styr, sier du, men du får tvangstanker og angst i stedet. Har du det bedre, alt i alt?

''I møter og sånn på jobben, så kommer tanken på at jeg har tabletter inni meg, og jeg begynner å kjenne hvordan de virker i blod og hode og sånne ting. Begynner å tenke at hjertet mitt ikke tåler medisinen, så føles ekkelt i hjerteområdet. Så jeg har nesten besvimt fordi jeg tåler ikke noe som har med blod og kropp og sånn å gjøre. ''

Dette hørtes ikke tilfredsstillende ut, synes nå jeg.

Jeg er avhengig av de i forbindelse med paranoiaen. Det er faktisk bedre enn tvangstankene og angsten, derfor lurer jeg på om det er noe jeg kan i tillegg.

Bella Dotte
Skrevet

Jeg er avhengig av de i forbindelse med paranoiaen. Det er faktisk bedre enn tvangstankene og angsten, derfor lurer jeg på om det er noe jeg kan i tillegg.

Da må jeg bare si at jeg føler med deg og synes det er leit at du har det slik.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Da må jeg bare si at jeg føler med deg og synes det er leit at du har det slik.

Takk, det samme.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Er jo vanlig med de fleste medisiner å få en del andre plager i begynnelsen. Vet ikke hvor lenge du har gått på medisinen, men stort sett går det over etter noen uker. Hold ut!

Gjest Nevertheless
Skrevet

Er jo vanlig med de fleste medisiner å få en del andre plager i begynnelsen. Vet ikke hvor lenge du har gått på medisinen, men stort sett går det over etter noen uker. Hold ut!

Til meg har det dessverre blitt verre :( Gått på det i et par måneder snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...