Gå til innhold

lamictal-hvor lenge prøve før en gir opp?

Anbefalte innlegg

Gjest rainbow_brite
Skrevet

Jeg blir utrolig trøtt av lamictal. Alt føles veldig lang borte og jeg er aldri uthvilt. Føles som om jeg alltid er litt i ørska og ikke henger helt med i samtaler.

1) Er dette bivirkning som vil gi seg etterhvert som kroppen min blir vant til medisinen?

2) Hvordan merker jeg evt. at jeg har hypersensitiv syndrom?

Første gangen jeg prøvde lamictal (25mg i 2 uker) fikk jeg høy feber, hovne lymfeknuter, utslett og svimmelhet, og måtte seponere. Legen har bedt meg forsøke en gang til, denne gangen med lavere dose. har tatt en halv 25mg tablett hver kveld i 2 uker, men sliter fortsatt med denne trøttheten.

3) Hva er faretegnene for hypersensitivitet-hvordan vet jeg når jeg skal seponere og når det er forbigående bivirkninger?

Legen har bedt meg ta vurderingen om jeg får bivirkninger, siden de har ferieavvikling. Føler at det er litt vanskelig siden dette er en ny medisin for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...