Gå til innhold

NHD: Har du lest om Anna?

Gjest Kreftene kjemper i meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne skrevet mye her nå, men blir for personlig...

Våknet før tolv, hadde en drøm der jeg snakket med deg. Du forstod og hørte på meg. Så sa jeg "Hvordan klarer jeg å holde ut galskapen i livet mitt, vil jeg ende opp som Sylvia og Anna"? Da du skulle svare våknet jeg, og får ikke sove igjen.

Leser en bok "Anna" av David Reed, siden jeg tror jeg blir "ledet" tror jeg det er meningen jeg skal lese den. Hun skrev "Hvordan kan jeg vite hva jeg helst vil når jeg ikke engang vet hvem denne "jeg" er."

Det appellerte sterkt til meg, det gjør mye av det i boken. Står at hun har schizofreni, virkelig? Har du lest den?

Hvordan kan hun ha holdt seg frisk 2-3 år da?

Skrevet

Joda hun døde, endelig ferdig med boken. Stakkars Anna, når jeg til sist sovnet var jeg Anna. Fengslet og forpint til en sykeseng, med store brannskader og forvirret sinn. Er det vanlig å "bli" personer man leser om, ser filmer om?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, jeg har ikke lest om Anna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...