Gå til innhold

Få fart på magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Fiber-rik, er det det knekkebrødgreiene?

Ja - knekkebrød, nesten som sponplater :) Ikke det beste jeg vet, men så lenge de fungerer på magen min så er det helt greit. Jeg spiser 2-3 slike til lunsj og et glass biola. Og magen fungerer. Dropper jeg dette brødet en dag eller to er det full stopp igjen.

Men ellers er moden kiwi godt for å få magen til å fungere. Samme med svisker og tørkede aprikoser.

Annonse

Gjest Shira :o)

Vi-Siblin. Kjøpes på apoteket. Jeg blander det i yoghurt, men det kan blandes i vann. Drikk så vann ved siden av. (drikker du ikke vann til blir du hard, det gjelder alt av fiber, mye fiber og lite vann gir hard mage)

Det gjør at avføringen blir passe siden dette blir gele i tarmen, ikke hardt, ikke tynt.

candyqueen_83

En sånn kladeis du får i helsekostbutikker som er laget av fiken og andre ting. Husker ikke hva de heter,... De er pakket i småpakker (som buljongtrerninger) og ligger i en eske med mange "brikker". Du spiser en eller flere hver dag. Fiberrikt.

Frukt & fiber :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...