Craven Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Jeg er blant de som er en sterk tilhenger av og en stor beundrer av alt NRK får til som allmennkringkaster. Nå foregår en helt fantastisk sending over 5,5 døgn med hertigruta på NRK2. TVen står på hele tida og hele familien, store som små, blir sittende og se fascinert på vakre kyst og alle mennesker som bor der. Takk NRK! 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Helt enig. Dog syntes nesten én uke med hurtigruta på skjermen kan bli litt vel mye... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Helt enig. Dog syntes nesten én uke med hurtigruta på skjermen kan bli litt vel mye... De kjører 100 meter fra en kompis av meg i natt. Og er vi heldige blir det midnattsol dagen etter. 0 Siter
Gjest Gjøkeniburet Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Støtter den :-) Den passerte huset mitt idag, og jeg så på tv samtidig. Noen få flere kommentarer kunne vært på sin plass. Det pleier å være det internt på hurtigruten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 De gikk rett forbi huset mitt, så moro å stå på terrassen og se hurtigruta samtidig som jeg så den på tv ) 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 De gikk rett forbi huset mitt, så moro å stå på terrassen og se hurtigruta samtidig som jeg så den på tv ) Var du ute og vifta med flagg, kanskje? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Orker du å se på konstant og med interesse hele tiden? Inspirert av din tråd slo jeg på tv'en slik at den står og durer i bakgrunnen mens jeg dol'er, og det er jo fint, men det holder med å gløtte litt bortpå innimellom, synes jeg. 0 Siter
Craven Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Skrevet 17. juni 2011 Orker du å se på konstant og med interesse hele tiden? Inspirert av din tråd slo jeg på tv'en slik at den står og durer i bakgrunnen mens jeg dol'er, og det er jo fint, men det holder med å gløtte litt bortpå innimellom, synes jeg. Jeg stod til og med opp i natt for å se! Jeg bor på Sørlandet, men er fra Finnmark. Natt til mandag sklir båten inn i Vest-Finnmark mot Kirkenes. Da skal jeg se hvert eneste sekund! Jeg synes vi har et fantastisk land, og her blir det servert på et gullfat. 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Jeg stod til og med opp i natt for å se! Jeg bor på Sørlandet, men er fra Finnmark. Natt til mandag sklir båten inn i Vest-Finnmark mot Kirkenes. Da skal jeg se hvert eneste sekund! Jeg synes vi har et fantastisk land, og her blir det servert på et gullfat. Ja, jeg ville nok også sett alt dersom Hurtigruta hadde passert stedet jeg kommer fra :-) (Men det hadde jammen vært litt av en sensasjon, da, ettersom det ligger inne i landet ;-)) 0 Siter
Colette Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 ''Jeg er blant de som er en sterk tilhenger av og en stor beundrer av alt NRK får til som allmennkringkaster.'' Det er du ikke alene om. Jeg elsker NRK, og betaler virkelig min lisens med glede:-) Kvalitet for alle pengene. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Enig, det er kjempeflott! Populært er det også: http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7677535 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 ''Jeg er blant de som er en sterk tilhenger av og en stor beundrer av alt NRK får til som allmennkringkaster.'' Det er du ikke alene om. Jeg elsker NRK, og betaler virkelig min lisens med glede:-) Kvalitet for alle pengene. Helt enig!! Jeg er utrolig glad for at vi har en allmennkringkaster som også sender "smale" programmer. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 ''Jeg er blant de som er en sterk tilhenger av og en stor beundrer av alt NRK får til som allmennkringkaster.'' Det er du ikke alene om. Jeg elsker NRK, og betaler virkelig min lisens med glede:-) Kvalitet for alle pengene. ''Jeg elsker NRK, og betaler virkelig min lisens med glede:-) Kvalitet for alle pengene.'' Helt enig :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 ''Jeg er blant de som er en sterk tilhenger av og en stor beundrer av alt NRK får til som allmennkringkaster.'' Det er du ikke alene om. Jeg elsker NRK, og betaler virkelig min lisens med glede:-) Kvalitet for alle pengene. Nrk sender utrolig mye bra av naturprogrammer og slike ting - absolutt. ) TV2 og TVNorge derimot... *stønn* Betyr dette at jeg begynner å bli gammel tro? 0 Siter
Colette Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Helt enig!! Jeg er utrolig glad for at vi har en allmennkringkaster som også sender "smale" programmer. ''Helt enig!! Jeg er utrolig glad for at vi har en allmennkringkaster som også sender "smale" programmer.'' Jeg også. En kan bli så trøtt av kommersiell tv med alt sitt bråk og fjas. Og ikke stoler jeg på det de formidler av f.eks. nyheter heller. 0 Siter
Craven Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Skrevet 17. juni 2011 Helt enig!! Jeg er utrolig glad for at vi har en allmennkringkaster som også sender "smale" programmer. Må også kommentere det. NRK er en fantastisk kanal. De er utrolig dyktige, og slår alle reklame-kanalene rett i bøtta i absolutt alt. Jeg betaler lisensen med sterk glede. Og denne sendingen bare befester NRKs posisjon enda sterkere, synes jeg. Hurra for NRK! 0 Siter
Colette Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Nrk sender utrolig mye bra av naturprogrammer og slike ting - absolutt. ) TV2 og TVNorge derimot... *stønn* Betyr dette at jeg begynner å bli gammel tro? Da har jeg vært gammel veldig lenge:-) Jeg har sans for kvalitet, rett og slett.-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 ''Helt enig!! Jeg er utrolig glad for at vi har en allmennkringkaster som også sender "smale" programmer.'' Jeg også. En kan bli så trøtt av kommersiell tv med alt sitt bråk og fjas. Og ikke stoler jeg på det de formidler av f.eks. nyheter heller. ''Og ikke stoler jeg på det de formidler av f.eks. nyheter heller.'' Nei, det blir litt vel tabloid! Jeg ser stort sett bare tv2-nyhetene når det er en eller annen stor happening der det vises mye film/bilder.. ;-) Jeg må innrømme at jeg er fordomsfull overfor dem som stort sett bare tilegner seg nyheter via tv2 og VG... 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Må også kommentere det. NRK er en fantastisk kanal. De er utrolig dyktige, og slår alle reklame-kanalene rett i bøtta i absolutt alt. Jeg betaler lisensen med sterk glede. Og denne sendingen bare befester NRKs posisjon enda sterkere, synes jeg. Hurra for NRK! ''De er utrolig dyktige, og slår alle reklame-kanalene rett i bøtta i absolutt alt.'' Helt enig. 0 Siter
tonie Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Noe så gørr kjedelig som det der har jeg aldri sett. Det er jo som å se maling tørke! De kunne med fordel kortet det ned så mye at de bare viste høydepunktene. Det blir vel...Lofoten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.