Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Og ikke stoler jeg på det de formidler av f.eks. nyheter heller.''

Nei, det blir litt vel tabloid! Jeg ser stort sett bare tv2-nyhetene når det er en eller annen stor happening der det vises mye film/bilder.. ;-)

Jeg må innrømme at jeg er fordomsfull overfor dem som stort sett bare tilegner seg nyheter via tv2 og VG...

''Jeg må innrømme at jeg er fordomsfull overfor dem som stort sett bare tilegner seg nyheter via tv2 og VG...''

Huff ja...slik er jeg også. Når man ser hvordan de konstruerer nyhetssaker som appellerer til det mest primitive i menneskene...så er veien kort til at jeg lurer på hvordan folk kan være så lettlurte og enkle (?) Fælt og si det men:-(

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Colette

10

• Dorthe

8

• tonie

8

Mest aktive i denne tråden

''Og ikke stoler jeg på det de formidler av f.eks. nyheter heller.''

Nei, det blir litt vel tabloid! Jeg ser stort sett bare tv2-nyhetene når det er en eller annen stor happening der det vises mye film/bilder.. ;-)

Jeg må innrømme at jeg er fordomsfull overfor dem som stort sett bare tilegner seg nyheter via tv2 og VG...

''Jeg må innrømme at jeg er fordomsfull overfor dem som stort sett bare tilegner seg nyheter via tv2 og VG...''

Det må jeg også innrømme. For ikke å snakke om P4 og Radio Norge..

Det må jeg også innrømme. For ikke å snakke om P4 og Radio Norge..

Radio Norge har ødelagt mitt forhold til gode gamle rockeband, til evig tid:-(

Noe så gørr kjedelig som det der har jeg aldri sett. Det er jo som å se maling tørke! De kunne med fordel kortet det ned så mye at de bare viste høydepunktene. Det blir vel...Lofoten.

Dersom du sammenligner norskekysten med maling som tørker synes jeg det sier det en masse om deg. ;o)

Noe så gørr kjedelig som det der har jeg aldri sett. Det er jo som å se maling tørke! De kunne med fordel kortet det ned så mye at de bare viste høydepunktene. Det blir vel...Lofoten.

''Noe så gørr kjedelig som det der har jeg aldri sett. Det er jo som å se maling tørke! De kunne med fordel kortet det ned så mye at de bare viste høydepunktene. Det blir vel...Lofoten.''

Heldigvis liker vi forskjellige ting. :o) For min del kunne TV2 bare vist høydepunktene fra fotballkampene også - det vil si fint lite ettersom det vanligvis ikke scores mer enn 2-3 mål pr. kamp.

Annonse

Dersom du sammenligner norskekysten med maling som tørker synes jeg det sier det en masse om deg. ;o)

Jeg anbefaler å heller kjøpe billett og ta turen selv:) Å se Hurtigruta på Tv er jo bare tragisk! Luktene, menneskene, uværet over Stadt, alle løskattene i Ålesund, snøbyger i Hammerfest, nebbete stuerter, tyskere som klamrer seg til bordet når det blir sjøgang, og vakler ut og spyr og straks kommer inn igjen fordi de skal ha max ut av pengene de har betalt, og ikke minst den deilige lufta ute på havet. Det er jo DET som er hurtigruta.

''Noe så gørr kjedelig som det der har jeg aldri sett. Det er jo som å se maling tørke! De kunne med fordel kortet det ned så mye at de bare viste høydepunktene. Det blir vel...Lofoten.''

Heldigvis liker vi forskjellige ting. :o) For min del kunne TV2 bare vist høydepunktene fra fotballkampene også - det vil si fint lite ettersom det vanligvis ikke scores mer enn 2-3 mål pr. kamp.

Enig:) De kunne nøyd seg med de nachspielgreiene de pleier å sende etter alle kamper;)

Jeg anbefaler å heller kjøpe billett og ta turen selv:) Å se Hurtigruta på Tv er jo bare tragisk! Luktene, menneskene, uværet over Stadt, alle løskattene i Ålesund, snøbyger i Hammerfest, nebbete stuerter, tyskere som klamrer seg til bordet når det blir sjøgang, og vakler ut og spyr og straks kommer inn igjen fordi de skal ha max ut av pengene de har betalt, og ikke minst den deilige lufta ute på havet. Det er jo DET som er hurtigruta.

Greit det, og den turen skal jeg ta. Men å si at dette TV-programmet av norskekysten er som å se maling tørker... ja, hallo i luka.

Greit det, og den turen skal jeg ta. Men å si at dette TV-programmet av norskekysten er som å se maling tørker... ja, hallo i luka.

Og jeg lurer virkelig på hvordan folk som synes dette er toppen er skrudd sammen. Jeg tror faktisk jeg foretrekker å se maling tørke. Det er stort sett vann du ser. Vann! Nå føler jeg meg som den ungen i keiserens nye klær igjen...

Annonse

Og jeg lurer virkelig på hvordan folk som synes dette er toppen er skrudd sammen. Jeg tror faktisk jeg foretrekker å se maling tørke. Det er stort sett vann du ser. Vann! Nå føler jeg meg som den ungen i keiserens nye klær igjen...

Jeg er litt enig med deg, tonie:-) Det er ikke akkurat action:-) Men jeg elsker NRK, uansett:-)

Jeg er litt enig med deg, tonie:-) Det er ikke akkurat action:-) Men jeg elsker NRK, uansett:-)

Jeg elsker også nrk, men akkurat dette synes jeg ikke mye om. Fy for kjedelige greier!

Hva blir det neste? Se årstidene skifte minutt for minutt...? Vi har det sikkert før året er omme hvis hurtigrutefansens smak får råde;)

Å ta Hurtigruta fra Bergen - Kirkenes er jo nesten gratis... *host'

Jeg elsker også nrk, men akkurat dette synes jeg ikke mye om. Fy for kjedelige greier!

Hva blir det neste? Se årstidene skifte minutt for minutt...? Vi har det sikkert før året er omme hvis hurtigrutefansens smak får råde;)

Fy, så fæl du er...:-) Jeg er alt for rastløs til og sitte og se på noe sånt. Men nå er jeg ikke noen stor fan av action-filmer, heller:-)

Gjest Gjøkeniburet

!lol! Jeg bøyer meg i støvet for sånne slagferdige mennesker :-)

Gliser ena :-)

Tanta mi gjorde det for 6 år siden og det kostet den nette sum av 25000 kr, det var med fly fra Kirkenes til Oslo da. Da hadde jeg heller tatt en luksuscruise i Karibien hvor jeg visste jeg kom i land og kunne være med på turene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...