Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Colette

10

• Dorthe

8

• tonie

8

Mest aktive i denne tråden

Tanta mi gjorde det for 6 år siden og det kostet den nette sum av 25000 kr, det var med fly fra Kirkenes til Oslo da. Da hadde jeg heller tatt en luksuscruise i Karibien hvor jeg visste jeg kom i land og kunne være med på turene.

''Tanta mi gjorde det for 6 år siden og det kostet den nette sum av 25000 kr, det var med fly fra Kirkenes til Oslo da. Da hadde jeg heller tatt en luksuscruise i Karibien hvor jeg visste jeg kom i land og kunne være med på turene.''

Min kjære har jobbet i flere år på cruisebåt i Karibien og hevder bestemt at det ikke er noe å se der - bare sandstrender og palmer. :o)

Gjest togli

Jeg så forresten noen av passasjerene stå på dekk og skue innover mot land og lurte på hvor synlig kameraet er. Kom en av dem til å glemme seg og pille seg i nesa, for eksempel?

Ja, her gjelder det bare å følge godt med så vi ikke går glipp av artige episoder :P

Gjest Gjøkeniburet

Er der om en times tid :P

Den er grei :-) Så må jeg få lov å si at romsdalingene gjorde det bedre enn sunnmøringene....

Det vil vel bare balle på seg nordover kysten, for det er en suksess så langt....

Søren også, 46" står på her, og jeg lengter ombord...

Annonse

Tanta mi gjorde det for 6 år siden og det kostet den nette sum av 25000 kr, det var med fly fra Kirkenes til Oslo da. Da hadde jeg heller tatt en luksuscruise i Karibien hvor jeg visste jeg kom i land og kunne være med på turene.

Et greit alternativ er å kjøre oppover og ta Hurtigruta bare på de mest interessante stekningene. Eller så kan man gjøre som jeg gjorde som ungjente, ta sommerjobb ombord i en av dem. Å du, det var en herlig tid!:)

''Tanta mi gjorde det for 6 år siden og det kostet den nette sum av 25000 kr, det var med fly fra Kirkenes til Oslo da. Da hadde jeg heller tatt en luksuscruise i Karibien hvor jeg visste jeg kom i land og kunne være med på turene.''

Min kjære har jobbet i flere år på cruisebåt i Karibien og hevder bestemt at det ikke er noe å se der - bare sandstrender og palmer. :o)

Joda, det er mer. Jeg har sett mange bilder fra folk som har vært på cruise. Men jeg skal ikke reise med Norwegian Cruiselines, jeg har fått mye kjeft fordi de sier de er tilrettelagte og ikke er det. Og det selv om de er registrert i Bahamas. Amerikanere ass ;o)

Fy, så fæl du er...:-) Jeg er alt for rastløs til og sitte og se på noe sånt. Men nå er jeg ikke noen stor fan av action-filmer, heller:-)

En mellomting hadde sikkert blitt akkurat passe. Jeg kunne kanskje likt hurtigruteprogrammet hvis de hadde lagt inn et lite mord, eller aller helst en seriemorder som knerter de unge, kjekke, homofile bysseguttene og servitørene en etter en. Eller kanskje Poirot kunne vært ombord? Det du...:)

Et greit alternativ er å kjøre oppover og ta Hurtigruta bare på de mest interessante stekningene. Eller så kan man gjøre som jeg gjorde som ungjente, ta sommerjobb ombord i en av dem. Å du, det var en herlig tid!:)

Jeg har tatt hurtigruta da vi skulle til mormora mi da jeg var liten så jeg har sett det viktigst, Vesterålen og Lofoten ;o)

Joda, det er mer. Jeg har sett mange bilder fra folk som har vært på cruise. Men jeg skal ikke reise med Norwegian Cruiselines, jeg har fått mye kjeft fordi de sier de er tilrettelagte og ikke er det. Og det selv om de er registrert i Bahamas. Amerikanere ass ;o)

''Joda, det er mer. Jeg har sett mange bilder fra folk som har vært på cruise. Men jeg skal ikke reise med Norwegian Cruiselines, jeg har fått mye kjeft fordi de sier de er tilrettelagte og ikke er det. Og det selv om de er registrert i Bahamas. Amerikanere ass ;o)''

Han jobbet ikke på NC, men RCCL og det var mange rullestolbrukere med der. :o) Det er klart man ser mer om man er med på utflukter og slikt og hvordan det er tilrettelagt for rullestol vet jeg ikke. Men fra båten ser man ikke stort annet enn sandstrender og palmer og havna der de legger til - som kan være vakkert nok. :o)

Annonse

''Joda, det er mer. Jeg har sett mange bilder fra folk som har vært på cruise. Men jeg skal ikke reise med Norwegian Cruiselines, jeg har fått mye kjeft fordi de sier de er tilrettelagte og ikke er det. Og det selv om de er registrert i Bahamas. Amerikanere ass ;o)''

Han jobbet ikke på NC, men RCCL og det var mange rullestolbrukere med der. :o) Det er klart man ser mer om man er med på utflukter og slikt og hvordan det er tilrettelagt for rullestol vet jeg ikke. Men fra båten ser man ikke stort annet enn sandstrender og palmer og havna der de legger til - som kan være vakkert nok. :o)

Men det er RCCL som blir anbefalt å reise med og da kan man til og med bestille scooter på stoppestedene slik at man kommer fram de fleste steder. Amerikanske skip må følge ADA lover, dvs de må være skikkelig tilrettelagte. Men jeg liker skip og jeg da og hadde antagelig kost meg glugg i hjel ved bassenget og med noen paraplydrinker ;o)

Gjest Kayia

Det har jeg også gjort :) Hvilken båt var du på? Jeg var på KH.

Men det er RCCL som blir anbefalt å reise med og da kan man til og med bestille scooter på stoppestedene slik at man kommer fram de fleste steder. Amerikanske skip må følge ADA lover, dvs de må være skikkelig tilrettelagte. Men jeg liker skip og jeg da og hadde antagelig kost meg glugg i hjel ved bassenget og med noen paraplydrinker ;o)

''Men det er RCCL som blir anbefalt å reise med og da kan man til og med bestille scooter på stoppestedene slik at man kommer fram de fleste steder.''

Så bra da! :o) Bare så det er sagt - jeg kunne tenkt meg et lite cruise i Karibien jeg altså! ;o)

Gjest togli

Den er grei :-) Så må jeg få lov å si at romsdalingene gjorde det bedre enn sunnmøringene....

Det vil vel bare balle på seg nordover kysten, for det er en suksess så langt....

Søren også, 46" står på her, og jeg lengter ombord...

Jeg er halvt om halvt av sunnmøring og romsdaling (samt født i Molde og bodde på Vestnes de første syv årene av livet mitt), så jeg har mitt hjerte begge steder ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...