Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Tanta mi gjorde det for 6 år siden og det kostet den nette sum av 25000 kr, det var med fly fra Kirkenes til Oslo da. Da hadde jeg heller tatt en luksuscruise i Karibien hvor jeg visste jeg kom i land og kunne være med på turene.''

Min kjære har jobbet i flere år på cruisebåt i Karibien og hevder bestemt at det ikke er noe å se der - bare sandstrender og palmer. :o)

''Min kjære har jobbet i flere år på cruisebåt i Karibien og hevder bestemt at det ikke er noe å se der - bare sandstrender og palmer. :o)''

Jeg har tenkt i samme baner - jeg ville heller vært landfast på en eller flere øyer enn å farte rundt i en trang lugar fra sted til sted...

Vi var på cruise i Middelhavet for mange år siden, og der var det jo veldig spennende fordi vi "tok med oss hotellrommet" og så stadig nye ting: Venezia, Korfu, Olympia, Rhodos, Kairo, Jerusalem og noen steder til.

Men det som programmet kalte "deilig dag til havs", hvor man altså hadde rene transportetapper uten å gå i land, omdøpte vi til "kjedelig dag til havs".

Cruisebåtene i Karibien er nok større og har mer "tilbud" ombord enn dem i Middelhavet, men neppe tilbud av den typen vi ville foretrukket... Og der er det ofte enda flere kjedelige dager til havs, for så bare å gå i land på nok en palmeøy....

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Colette

10

• Dorthe

8

• tonie

8

Mest aktive i denne tråden

''Min kjære har jobbet i flere år på cruisebåt i Karibien og hevder bestemt at det ikke er noe å se der - bare sandstrender og palmer. :o)''

Jeg har tenkt i samme baner - jeg ville heller vært landfast på en eller flere øyer enn å farte rundt i en trang lugar fra sted til sted...

Vi var på cruise i Middelhavet for mange år siden, og der var det jo veldig spennende fordi vi "tok med oss hotellrommet" og så stadig nye ting: Venezia, Korfu, Olympia, Rhodos, Kairo, Jerusalem og noen steder til.

Men det som programmet kalte "deilig dag til havs", hvor man altså hadde rene transportetapper uten å gå i land, omdøpte vi til "kjedelig dag til havs".

Cruisebåtene i Karibien er nok større og har mer "tilbud" ombord enn dem i Middelhavet, men neppe tilbud av den typen vi ville foretrukket... Og der er det ofte enda flere kjedelige dager til havs, for så bare å gå i land på nok en palmeøy....

De har jo utflukter fra skipene i Karibien også, men de har jo rett og slett ikke så mye og så gammel kultur som i området rundt Middelhavet - det er jo mer å se der nede på den fronten enn i Karibien. :o)

De har jo utflukter fra skipene i Karibien også, men de har jo rett og slett ikke så mye og så gammel kultur som i området rundt Middelhavet - det er jo mer å se der nede på den fronten enn i Karibien. :o)

Ja, nettopp. Det er jo også et styr å komme seg i land når hele kvegflokken skal begeve seg fra skipet på én gang, så da er det bedre at dette skjer for å se noe flott og spennende og ikke bare strand og karibisk småby.

synes nå jeg da! :-

Annonse

''Noe så gørr kjedelig som det der har jeg aldri sett. Det er jo som å se maling tørke! De kunne med fordel kortet det ned så mye at de bare viste høydepunktene. Det blir vel...Lofoten.''

Heldigvis liker vi forskjellige ting. :o) For min del kunne TV2 bare vist høydepunktene fra fotballkampene også - det vil si fint lite ettersom det vanligvis ikke scores mer enn 2-3 mål pr. kamp.

Fotball er tross alt bare 90 minutter, med en bra tissepause mellom omgangene. :D men for meg er det litt samme greia, en kamp - and I've seen it all.

Syns årets langfilm er i overkant kjedelig. Vakker kyst eller ikke, jeg gidder ikke sitte å se på fjorder, knauser og PR-kåte nordmenn med balkongflagg som får sine to minutter på TV. Fem minutter av sendinga - and you've seen it all.

Jeg synes synd på passasjerene som må høre det ene musikkorpset dårligere enn det andre i hver jævla havn. Samme hvor lite tettstedet er, kan du ta faen på at de har noen ildsjeler som har gitt messinginstrumenter til noen umusikalske barn.

Bare det er nok til å refundere hele billettprisen etter min mening.

Jeg synes synd på passasjerene som må høre det ene musikkorpset dårligere enn det andre i hver jævla havn. Samme hvor lite tettstedet er, kan du ta faen på at de har noen ildsjeler som har gitt messinginstrumenter til noen umusikalske barn.

''Jeg synes synd på passasjerene som må høre det ene musikkorpset dårligere enn det andre i hver jævla havn. ''

He he, ja jeg hadde på tv i bakgrunnen i går kveld, og jeg var litt usikker på om jeg skulle mene at passasjerene var heldige som var med på en tur der det skjer ekstra mye underveis, eller om de var uheldige pga mangel på variasjon i tilbudet! :-)

Ellers viser vel alle de vinkende folkene med flagg osv at det skjer fryktelig lite rundt omkring i vårt grissgrendte lan, når skip med kamera blir årets höjdare omtrent :-)

Hehe, jeg har ikke sett såpass lenge på at jeg har fått med meg hurtigruta i ei eneste havn. :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...