Gjest somn Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Noen som vet hvor det er mulig å kjøpe en fluktstol? Helst i Trondheim 0 Siter
-ssi Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 17. juni 2011 Jeg kjøpte på Ikea for noen år siden, kanskje de har. 0 Siter
Hypoen Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Jeg kjøpte på Ikea for noen år siden, kanskje de har. På fengselet....helt sant ! Fangene lager dem og selger dem : ) Sorte og hvitstripete 0 Siter
Gjest somn Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 På fengselet....helt sant ! Fangene lager dem og selger dem : ) Sorte og hvitstripete Gjør de det her i Trondheim? Jeg vet at de gjorde det i Ringerrike fengsel for når år siden i alle fall, men jeg visste ikke de gjorde det i Trondheim. Det eneste jeg har funnet på nett nå er et arbeidssenter i Bærum. 0 Siter
Axcia Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Har dere hørt om de to fangene som satt i hver sin fluktstol og spiste rømmegrøt..? Diverse fengelsfugler snekrer slikt. Ta kontakt med Tunga. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.