Gå til innhold

Hvordan finner jeg mitt barns personnummer?

Anbefalte innlegg

Gjest surremamman

Jeg trenger min sønns personnummer, men finner det ikke i noen papirer. Trodde så at jeg ville kunne finne det på MinID feks der det står hvem jeg og barna har som fastlege, men neida det sto ikke noe personnummer. Jeg aner rett og slett ikke hvor jeg skal finne det igjen. I papirer fra lege og sånn står det heller ikke, bare fødselsdato.

Fortsetter under...

Puh, endelig fant jeg det. På en slipp fra NAV. Eneste papiret jeg har på det, hjelpes. Jeg pleide å ha barnas personnummer på mobilen min, men det var den gamle tlf.

Ellers står det vel i passet og på det folketrygdehelsekortet (puh) som man bruker når man reiser :)

Annonse

Mine barns personnummer står da vel ikke på selvangivelsen min?? Det er små barn det er snakk om.

Jeg ser på min at bare fødselsnummeret er der. Jeg kan heller ikke personnummeret til min yngste og har heller ikke noe papir på det så jeg skriver bare fødselsnummeret hvis det er nødvendig. Han har endelig fått bankkort så han har legitimasjon. Vi har forskjellig etternavn og det har vært en mare i alle år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...