Gå til innhold

Kvinner bør holde seg hjemme...

Anbefalte innlegg

At det kan virke forlokkende å ha en voksen servicearbeider hjemme på heltid er jeg helt enig i.

Men jeg er helt sikker på at en slik jobb ikke er noe for meg. Jeg er takknemlig for de som har gått foran og gjort det mulig for meg å velge selv hva jeg ønsker å bruke livet mitt til.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• laban

8

• Angustia

6

• Colette

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

Nei det tror jeg ikke. Den familien du beskrev er ikke virkelig, den har aldri vært det utenfor de strømlinjeformede amerikanske forstadene. Og på film.

Jeg vokste opp i gokk på søttitallet. 90% av kjerringene var hjemme med unger, resten var lærere. Og en jordmor. :)

Det var småbruk, fiskerier, og kakelotteri til inntekt for redningsskøyta. Mange av mennene jobbet borte på veianlegg hele uka. Kvinnfolka "drev" hele bygda de.

Dette har ingenting med amerikansk virkelighet å gjøre, men bysamfunnet på 50 og 60 tallet, og det er slik det er veldig mye fremdeles i Tyskland, Dette er ikke det samfunnet jeg vokste opp i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...