Gå til innhold

Ekstremt kriminelle muslimer.

Anbefalte innlegg

Gjest lotusen

''Alt du har skrevet om innvandrere og kriminalitet i åresvis er dokumentert LØGN.''

haha!

Ironisk nok er det jo DU som dokumenterer at det jeg har skrevet i årevis (at innvandrere er overrepresentert, men at de fleste selvsagt ikke er kriminelle) er helt korrekt.

Tusen takk!

:-)

Jeg fatter ikke at du kan forsvare dette. Alle overfallsvoldtekter i Norge er jo utført av disse elskelige innvandrerne dine. Få opp øynene og kom deg ned på jorda!!

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• PieLill

5

• morsan

4

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest pointless

Jeg fatter ikke at du kan forsvare dette. Alle overfallsvoldtekter i Norge er jo utført av disse elskelige innvandrerne dine. Få opp øynene og kom deg ned på jorda!!

En grunn til at han forsvarer dette kan være at han selv er muslim og voldtektsmann. ;-)

Hm.... var iallefall ikke sånn den gangen... Vi ble møtt med stor respekt som kvinner og følte oss aldri utrygge... I Kairo er vel flesteparten moderne muslimer. Voldtekter ble strengt straffet så vidt jeg husker...

Etter bråket i vinter i Egypt er det etter hva jeg leser det muslimske broderskap som har tatt over og de dreper kopterne så det vel ingen som vet hva som foregår i Kairo akkurat nå. Masse bråk og demonstrasjoner tror jeg.

Gjest arsos

Man dømmer da ikke folk fordi andre folk fra samme land har begått kriminalitet?

Det er sånn Stalin-"logikk" som høyresiden elsker, og grunnen til at de hele tiden forsøker og forsøker å gruppere jøder, muslimer, osv.

Samtidig blir de rasende hvis folk grupperer dem sammen med Hitler, Franco, Salazar, Mao, Stalin, og alle de andre monstrene som også mener folk er kollektivt ansvarlige.

Jada, jeg tror at vi alle har fått med oss din mening der... Jeg bare sier til deg at jeg mener at jeg aldri har sett noen her som har påstått at ALLE innvandrere er kriminelle. De jeg har sett har sagt at de er overrepresentert i forhold til norske. Jeg konstaterer kun fakta og ikke en personlig mening.

Jada, jeg tror at vi alle har fått med oss din mening der... Jeg bare sier til deg at jeg mener at jeg aldri har sett noen her som har påstått at ALLE innvandrere er kriminelle. De jeg har sett har sagt at de er overrepresentert i forhold til norske. Jeg konstaterer kun fakta og ikke en personlig mening.

Er det noen som har benektet at de er overrepresentert?

Om ikke annet, selvsagt er en gruppe hovedsakelig menn mellom 18 og 40 år, overrepresentert på en hvilken som helst kriminalitetsstatistikk.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Er det noen som har benektet at de er overrepresentert?

Om ikke annet, selvsagt er en gruppe hovedsakelig menn mellom 18 og 40 år, overrepresentert på en hvilken som helst kriminalitetsstatistikk.

Hentet fra Dagbaldet, om somaliere: Selv når man justerer for alder og kjønn, blir tallene 2,61 ganger høyere enn befolkningen forøvrig.

Synd for deg.Prøv igjen med en annen bortforklaring.

Hentet fra Dagbaldet, om somaliere: Selv når man justerer for alder og kjønn, blir tallene 2,61 ganger høyere enn befolkningen forøvrig.

Synd for deg.Prøv igjen med en annen bortforklaring.

Så kan du justere for bakgrunn, inntekt, osv. og så plutselig er det faktisk ikke så forskjellig som ditt mislykkede fremstillingsforsøk.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Så kan du justere for bakgrunn, inntekt, osv. og så plutselig er det faktisk ikke så forskjellig som ditt mislykkede fremstillingsforsøk.

Drevet fra skanse til skanse..skal vi kanskje korellere for pikklengde også?

For hvorfor i huleste skal det justeres for noe som helst av det off-topic tøvet du foreslår? Sånn rent bortsett fra for å unnskylde, bortforklare og tåkelegge i din velkjente stil.

Tror du det spiller noen rolle for voldtektsoffer hvor mye gjerningsmannen har i banken?

Drevet fra skanse til skanse..skal vi kanskje korellere for pikklengde også?

For hvorfor i huleste skal det justeres for noe som helst av det off-topic tøvet du foreslår? Sånn rent bortsett fra for å unnskylde, bortforklare og tåkelegge i din velkjente stil.

Tror du det spiller noen rolle for voldtektsoffer hvor mye gjerningsmannen har i banken?

Det var da DU som begynte å snakke om "justere".

Du scorer selvmål etter selvmål i dag.

Gjest Nord og ned.

Det var da DU som begynte å snakke om "justere".

Du scorer selvmål etter selvmål i dag.

Selv ting som står svart på hvitt et par innlegg lenger opp prøver du å ljuge deg fra.

Det var du som prøvde å undergrave tallenes tale, ved å hevde at gjerningspersonene er unge menn.

Desverre for deg totalt mislykket.

Gjest togli

Etter bråket i vinter i Egypt er det etter hva jeg leser det muslimske broderskap som har tatt over og de dreper kopterne så det vel ingen som vet hva som foregår i Kairo akkurat nå. Masse bråk og demonstrasjoner tror jeg.

Godt mulig... Da jeg var der ( 1992 tror jeg?) besøkte vi den Koptiske kirka, og det var også den gangen endel uroligheter mellom de kristne og muslimene..., men var vel mer som en "kald krig" tror jeg..

Jeg husker egypterne som utrolig flotte og varme mennesker som ikke visste hva godt de skulle gjøre for oss :) De var spesielt hensynsfulle mot oss døve, da døve ble sett på som "guddommelige" i oldtidens Egypt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...