Gå til innhold

Ekstremt kriminelle muslimer.

Anbefalte innlegg

Godt mulig... Da jeg var der ( 1992 tror jeg?) besøkte vi den Koptiske kirka, og det var også den gangen endel uroligheter mellom de kristne og muslimene..., men var vel mer som en "kald krig" tror jeg..

Jeg husker egypterne som utrolig flotte og varme mennesker som ikke visste hva godt de skulle gjøre for oss :) De var spesielt hensynsfulle mot oss døve, da døve ble sett på som "guddommelige" i oldtidens Egypt ;)

Vi ser jo på deg som "litt gudommelig" fremdeles, da! ;-)

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• PieLill

5

• morsan

4

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Godt mulig... Da jeg var der ( 1992 tror jeg?) besøkte vi den Koptiske kirka, og det var også den gangen endel uroligheter mellom de kristne og muslimene..., men var vel mer som en "kald krig" tror jeg..

Jeg husker egypterne som utrolig flotte og varme mennesker som ikke visste hva godt de skulle gjøre for oss :) De var spesielt hensynsfulle mot oss døve, da døve ble sett på som "guddommelige" i oldtidens Egypt ;)

Søstra til en kompis av meg bor i Kairo, men var her hjemme når opprøret var og hun har ikke turt å dra ned igjen og er redd for at leiligheten hennes er ødelagt eller plyndret.

Og så så jeg et nytt innlegg av en kopter her om dagen og han var kjempefortvilet for de bare skjøt kopterne ned.

Gjest togli

Søstra til en kompis av meg bor i Kairo, men var her hjemme når opprøret var og hun har ikke turt å dra ned igjen og er redd for at leiligheten hennes er ødelagt eller plyndret.

Og så så jeg et nytt innlegg av en kopter her om dagen og han var kjempefortvilet for de bare skjøt kopterne ned.

Huff, trist :(((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...