Gjest Uff- klarer ikke mer Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Kan jeg ta quetiapin om dagen og, 25 mg? Orker ikke bli liggendes i sommer, orker ikke snakke med psykiatrifolk. Vil bare holde meg på bena. Tror du det hjelper å ta 25 mg om dagen? 0 Siter
Gjest Uff- klarer ikke mer Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Eller er det dem som gjør meg dårlig? Vurderer å kutte dem ut, men må jo bli oppegåendes i sommer. Er helt fjern i dag, og diverse... 0 Siter
Gjest Joda-skal klare det. Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Eller er det dem som gjør meg dårlig? Vurderer å kutte dem ut, men må jo bli oppegåendes i sommer. Er helt fjern i dag, og diverse... Sikkert over i morgen, glem dette 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Det skader ikke å prøve. Etter to uker kan du evaluere om det hjalp deg. 0 Siter
Gjest Uff- klarer ikke mer Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Det skader ikke å prøve. Etter to uker kan du evaluere om det hjalp deg. Må ta en i morgen for ble ikke bedre i dag, tvert imot og jeg forstår ikke. Har tatt to nå, må bare og det er dumt. Beklager... Klarer det visst ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.