Gå til innhold

Gleder du deg til mandag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest segunda

Jeg skulle ønske at jeg fikk noen ekstra penger nå, men jeg får ingenting mer i juni enn andre måneder. Antar at når skatteoppgjøret kommer i oktober at jeg må betale en liten slant i restskatt.

Jeg gleder meg ikke noe særlig til mandag for da har jeg en hel uke med intens jobbing foran meg, men neste mandag derimot gleder jeg meg til for da begynner jeg ti dagers ferie;-).

Annonse

Jeg får ikke noe særlig ekstra penger men jeg gleder meg til helga er over og butikkene åpner igjen.

''Jeg får ikke noe særlig ekstra penger men jeg gleder meg til helga er over og butikkene åpner igjen.''

??? De fleste matbutikkene på større steder stenger vel lørdag kl. 20-21 og åpner igjen mandag 7-9 så det er ikke så mange timer uten butikktilgang akkurat. Og jeg antar at det er likt i Oslo som i Trondheim - nemlig at de store butikksentrene også har åpnet til 20 el. 21 på lørdager. En dag uten butikker klarer man da, skjønt - om det gjelder mat så finnes det garantert 7-11 eller en annen Brustadbu med søndagsåpent i nærheten av der du bor. :o)

''Jeg får ikke noe særlig ekstra penger men jeg gleder meg til helga er over og butikkene åpner igjen.''

??? De fleste matbutikkene på større steder stenger vel lørdag kl. 20-21 og åpner igjen mandag 7-9 så det er ikke så mange timer uten butikktilgang akkurat. Og jeg antar at det er likt i Oslo som i Trondheim - nemlig at de store butikksentrene også har åpnet til 20 el. 21 på lørdager. En dag uten butikker klarer man da, skjønt - om det gjelder mat så finnes det garantert 7-11 eller en annen Brustadbu med søndagsåpent i nærheten av der du bor. :o)

Ikke matbutikker da. Jeg har masse mat, men det er hyggelig å ta en tur i gata og stikke innom butikkene, jeg skal ha en bursdagspresang til venninna mi og så er det opphørssalg på den ene klesforretninger her. Jeg fikk kjøpt brun skinnjakke til 141 kr i forrige uke. Og så kan man ta en kaffekopp på veien oppover. Det er hyggelig å gå ut her jeg bor altså.

Ikke matbutikker da. Jeg har masse mat, men det er hyggelig å ta en tur i gata og stikke innom butikkene, jeg skal ha en bursdagspresang til venninna mi og så er det opphørssalg på den ene klesforretninger her. Jeg fikk kjøpt brun skinnjakke til 141 kr i forrige uke. Og så kan man ta en kaffekopp på veien oppover. Det er hyggelig å gå ut her jeg bor altså.

''og så er det opphørssalg på den ene klesforretninger her. Jeg fikk kjøpt brun skinnjakke til 141 kr i forrige uke. Og så kan man ta en kaffekopp på veien oppover.''

Goda salg liker vi! :o) Og en kaffekopp - eller tekopp for min del - er alltid godt! :o)

''og så er det opphørssalg på den ene klesforretninger her. Jeg fikk kjøpt brun skinnjakke til 141 kr i forrige uke. Og så kan man ta en kaffekopp på veien oppover.''

Goda salg liker vi! :o) Og en kaffekopp - eller tekopp for min del - er alltid godt! :o)

Så bare det blir sol så er alt bra. Nå er det sånn passelig, men jeg fryser fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...