Gå til innhold

Lappen på henger

Gjest trenger lappen på henger...

Anbefalte innlegg

Gjest trenger lappen på henger...

Jeg skulle så gjerne tatt lappen på tilhenger nå før sommerferien, men har ringt er par steder i Lillestrøm og Oslo, og får beskjed om at det ikke er timer for oppkjøring før i august.

Noen forslag til hvordan jeg likevel kunne fått ordnet det? Jeg er villig til å reise :o) Har jo lappen på bil, så det er kun henger jeg trenger...

Skulle selvfølgelig vært tidligere ute, men visste ikke at jeg trengte det før nå, så det er ergelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366180-lappen-p%C3%A5-henger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan finne mailadresser til flere kjøreskoler og etterspørre kortest mulig ventetid?

''Kanskje du kan finne mailadresser til flere kjøreskoler og etterspørre kortest mulig ventetid?''

Siden det er så lang ventetid på dette så vil jeg tro at det kanskje ikke er så mange kjøreskoler som tilbyr det?

Gjest ambrose

''Kanskje du kan finne mailadresser til flere kjøreskoler og etterspørre kortest mulig ventetid?''

Siden det er så lang ventetid på dette så vil jeg tro at det kanskje ikke er så mange kjøreskoler som tilbyr det?

Vet ikke. Jeg hadde iallfall søkt opp flere kjøreskoler og tatt en telefon runde siden det haster litt om så var tilfelle.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...