Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg har ei venninne som stemmer FrP, men for å være helt ærlig så skjønner hun ikke helt hva hun stemmer på. Hun følger ikke med på nyheter i det hele tatt. Å stemme FrP samtidig som man er uføretrygdet er å stemme mot seg selv. Men hun er redd "svartinger" som hun kaller dem, så stemrmer hun på dem og håper de kaster dem ut så hun slipper å være redd dem.... Hun ville ikke at Obama skulle bli president siden han var "sånn svart". Huttetu.

Men når det er sagt, så har hun alle andre gode egenskaper man ønsker seg hos en venninne. Men ha en kjæreste som stemte Frp? Skjer ikke!

Det er igrunnen synd for partiet at de har svært mange sånne tilhengere ;)

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

30

• Mandolaika

3

• ShitDiddelyDo

2

• Nord og ned

1

Mest aktive i denne tråden

Huff nei!

De er jo kriminelle og umoralske heile gjengen, det har stått i avisa at Frp er det partiet med flest kriminelle. Dessuten kjenner jeg en som jobber svart. Det gjør sikkert de fleste av dem siden de er for lavere skatt.

Og siden nesten alle lederskikkelsene har begått sextrakassering og overgrep, gjør sikkert velgerne det også. Fetteren til venninna mi er Frp'er, og han er utro mot kona si.

Frp er for vin i butikker og lavere alkoholavgifter, så de fleste har nok et alkoholproblem. Dette veit jeg forresten, for naboen til kollegaen min har alkis-foreldre, og de stemmer Frp.

Og Frp'ere overskrider tax free-kvota si, det har jeg hørt mange eksempler på, slik blir det når man er for billig sprit og røyk. Smugler i stor stil gjør de sikkert også.

Det beste hadde vært å sende dem til likesinna i Alfaz del Pi før de ødelegger all den gode moralen vi har bygd opp her i Norge og landet oversvømmes av sprit og billige sigaretter.

Og du lager et stort problem av at det er et parti som heter frp her i landet, og at du ikke er enig med partiet, så da er ALLE frp-folk noen mindreverdige idioter i dine øyne.

Problemet med Frp er meget reelt, i motsetning til "problemet" med ikke å spise pølser.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/partiene/fremskrittspartiet/article4119279.ece

Gjest lorang staahl

Problemet med Frp er meget reelt, i motsetning til "problemet" med ikke å spise pølser.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/partiene/fremskrittspartiet/article4119279.ece

Men ærlig talt, det der gjelder da ikke alle som stemmer Frp. Nå bedriver du dum og simpel generalisering. Det er derimot svært få muslimer som vil ha noe som helst med svineprodukter å gjøre (som de også mener skal gjelde eventuelle barn).

Annonse

Men ærlig talt, det der gjelder da ikke alle som stemmer Frp. Nå bedriver du dum og simpel generalisering. Det er derimot svært få muslimer som vil ha noe som helst med svineprodukter å gjøre (som de også mener skal gjelde eventuelle barn).

Nei, selvsagt gjelder det ikke alle Frp'ere, akkurat som "problemene med muslimer" ikke gjelder for alle muslimer.

Det er hele poenget med en parodi - å latterliggjøre muslim-trådene.

Gjest Elextra

Bortsett fra siste ukene har vel FrP hatt grep på rundt 25 % av befolkningen. Jeg vil anta en ganske stor andel av disse er menn. Altså kan en anta at et sted mellom 25 og 50 % av landets kvinner synes det er helt ok å være sammen med en FrP'er.

Jeg ville nok vært skeptisk til FrP'er, ja, men sier ikke aldri i liiiiiivet. Kunne jo blitt noen interessante diskusjoner ;).

Gjest Elextra

Bortsett fra siste ukene har vel FrP hatt grep på rundt 25 % av befolkningen. Jeg vil anta en ganske stor andel av disse er menn. Altså kan en anta at et sted mellom 25 og 50 % av landets kvinner synes det er helt ok å være sammen med en FrP'er.

Jeg ville nok vært skeptisk til FrP'er, ja, men sier ikke aldri i liiiiiivet. Kunne jo blitt noen interessante diskusjoner ;).

Jeg kunne ikke tenke meg en ultrakonservativ kjæreste eller en ignorant, trangsynt, egoistisk, slem, lat, arrogant eller dum kjæreste.

Så sant en IKKE definerer en FrP'er å inneha disse "egenskaper" (hvilket selvfølgelig kan diskuteres!) kunne jeg kanskje vært sammen med en.

Jeg kunne ikke tenke meg en ultrakonservativ kjæreste eller en ignorant, trangsynt, egoistisk, slem, lat, arrogant eller dum kjæreste.

Så sant en IKKE definerer en FrP'er å inneha disse "egenskaper" (hvilket selvfølgelig kan diskuteres!) kunne jeg kanskje vært sammen med en.

Hva gjør de da som medlem av Frp? ;-)

Med vennlig hilsen

Annonse

Hva med deg, Sør, kunne du vært sammen med en Frp-kjæreste?

Det er meget usannsynlig at ville funnet mye felles med noen som er medlem i et parti med en så ekstrem politikk. (Det blir :litt: à la at en jøde og en nazist skal finne sammen.)

Og for ordens skyld, det er like usannsynlig at jeg ville vært sammen med en stalinist eller tilsvarende ekstremister fra venstresiden, eller en fundamentalistisk kristen/muslim/jøde/hindu.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...