Gjest urtegata Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Kunne du tenke deg å ha en kverulant til kjæreste? (Nei, jeg tenker ikke på noen spesielt.) 0 Siter
Gjest grublendeikveld Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Nei, det hadde jeg ikke orket. 0 Siter
tonie Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 NEI! Dobbeltnei! Da tar jeg heller muslimen eller frp-mannen. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Nei, enda mindre aktuelt enn en Frp-kjæreste. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Dobbeltnei! Da tar jeg heller muslimen eller frp-mannen. Tenkte det samme :-) 0 Siter
ekte nick Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Nei. Det er et av mine kjæreste-kriterier, at han ikke skal være kverulant. Ville jeg absolutt ikke orket. 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Nei, det høres slitsomt ut, men det er jo ikke ndøvendigvis så veldig objektivt begrep hvem man synes er kverulant, da, så det kan jo hende at andre hadde vært av annen oppfatning enn meg om vedkommende mann. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Nei, det er det aller verste, det vil jeg i hvert fall ikke ha. 0 Siter
ekte nick Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Nei, det høres slitsomt ut, men det er jo ikke ndøvendigvis så veldig objektivt begrep hvem man synes er kverulant, da, så det kan jo hende at andre hadde vært av annen oppfatning enn meg om vedkommende mann. Ja, det finnes jo mennesker som liker en god diskusjon, så da kan de jo oppfatte en kverulant annerledes enn vi som liker bedre en rolig og reflekterende dialog uten så bastante meninger. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Siden jeg er en kverulant selv, så kunne nok det blitt litt slitsomt vil jeg tro. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Hvis kverulanten hadde vært frp'er og muslim i tillegg hadde jeg antageligvis sagt nei takk, men kunne vurdert det hvis han hadde fullskjegg. 0 Siter
Gjest likt for alle Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Dobbeltnei! Da tar jeg heller muslimen eller frp-mannen. Jeg tar ikke muslimen. Ei venninne er gift med en muslim og hun har det ikke lett. Hun jobber full stilling og gjør alt hjemme u huset og med barna. Han klare ikke å lag seg ei brødskive engang. Pluss han går rundt i huset og finner støv og klager. Han e sur nesten hele tiden. Og hun får ikke besøke venner eller naboer vist mannen i huset er hjemme. Og sånn vil ikke jeg leve 0 Siter
AAA Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Nei. Det holder med en kverulant i familien. ;-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Jeg tar ikke muslimen. Ei venninne er gift med en muslim og hun har det ikke lett. Hun jobber full stilling og gjør alt hjemme u huset og med barna. Han klare ikke å lag seg ei brødskive engang. Pluss han går rundt i huset og finner støv og klager. Han e sur nesten hele tiden. Og hun får ikke besøke venner eller naboer vist mannen i huset er hjemme. Og sånn vil ikke jeg leve Hvorfor tror du at det er slik fordi han er muslim? Jeg kjenner kvinner som har/har hatt det slik og de har ikke vært gift med muslimer. 0 Siter
Gjest ikke akkurat det Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Jeg kan så avgjort ikke tenke meg å ha en kjæreste som er sørsk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Hehe - NEI!! Når det er sagt KAN nok min mann enkelte ganger kvalifisere.... *mumlemumle* 0 Siter
tonie Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Jeg tar ikke muslimen. Ei venninne er gift med en muslim og hun har det ikke lett. Hun jobber full stilling og gjør alt hjemme u huset og med barna. Han klare ikke å lag seg ei brødskive engang. Pluss han går rundt i huset og finner støv og klager. Han e sur nesten hele tiden. Og hun får ikke besøke venner eller naboer vist mannen i huset er hjemme. Og sånn vil ikke jeg leve Jeg kjenner flere som lever med norske menn som er akkurat som han der, så jeg vet ikke om det er "typisk muslim".... Men jeg tenker også som deg, mange av dem har et kvinnesyn som ikke harmonerer med hvordan jeg er oppdratt. Jeg ville også vært livredd for å skaffe barn med en muslim. 0 Siter
Gjest grubbelure Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Nei, selvsagt ikke. Men jeg er veldig glad for at ektemannen min ikke ser ut til å ha noen problem med denne type partner:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.