Gå til innhold

Kvinner: Kverulant-kjæreste OK?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, det høres slitsomt ut, men det er jo ikke ndøvendigvis så veldig objektivt begrep hvem man synes er kverulant, da, så det kan jo hende at andre hadde vært av annen oppfatning enn meg om vedkommende mann.

Ja, det finnes jo mennesker som liker en god diskusjon, så da kan de jo oppfatte en kverulant annerledes enn vi som liker bedre en rolig og reflekterende dialog uten så bastante meninger.

Annonse

Gjest likt for alle

Dobbeltnei! Da tar jeg heller muslimen eller frp-mannen.

Jeg tar ikke muslimen. Ei venninne er gift med en muslim og hun har det ikke lett. Hun jobber full stilling og gjør alt hjemme u huset og med barna. Han klare ikke å lag seg ei brødskive engang. Pluss han går rundt i huset og finner støv og klager. Han e sur nesten hele tiden. Og hun får ikke besøke venner eller naboer vist mannen i huset er hjemme. Og sånn vil ikke jeg leve

Gjest segunda

Jeg tar ikke muslimen. Ei venninne er gift med en muslim og hun har det ikke lett. Hun jobber full stilling og gjør alt hjemme u huset og med barna. Han klare ikke å lag seg ei brødskive engang. Pluss han går rundt i huset og finner støv og klager. Han e sur nesten hele tiden. Og hun får ikke besøke venner eller naboer vist mannen i huset er hjemme. Og sånn vil ikke jeg leve

Hvorfor tror du at det er slik fordi han er muslim? Jeg kjenner kvinner som har/har hatt det slik og de har ikke vært gift med muslimer.

Jeg kjenner flere som lever med norske menn som er akkurat som han der, så jeg vet ikke om det er "typisk muslim"....:)

Men jeg tenker også som deg, mange av dem har et kvinnesyn som ikke harmonerer med hvordan jeg er oppdratt. Jeg ville også vært livredd for å skaffe barn med en muslim.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...