Gå til innhold

Går snart i filler

Anbefalte innlegg

Gjest Svarttrost
Skrevet

Den sterke irritasjonen begynte for ei drøy uke siden, nå er jeg kronisk forbanna, irritert og redd. Tåler omtrent ikke at noen snakker til meg, jeg glefser tilbake.

De få øyeblikkene jeg ikke føler meg forbanna vil jeg bare grine, så jeg regner med at dette sinnet er en slags forsvarsmekanisme.

Uansett - klarer ikke å slappe av, vansker meg å sove (bruker Seroquel, prøver å øke).

Føler jeg balanserer på ei tynn slitt line, det er ikke plass til alle følelsene i hodet, føles som det kommer til å gå i stykker!

Vet at det ville blitt bedre om jeg hadde fått litt tid for meg selv, men det ser neimen ikke sånn ut.

Har vel egentlig ikke et spørsmål, trenger bare at noen vet. Og har du konstruktive råd så skal jeg love å ikke kjefte tilbake.

Fortvila hilsen

Gjest irrere
Skrevet

Pakk noe enkelt i en bag og reis vekk et par dager.

Gjest Svarttrost
Skrevet

Pakk noe enkelt i en bag og reis vekk et par dager.

Er ikke så enkelt dessverre. Ansvar.

Skrevet

Kjære deg! Det er ikke godt å ha det sånn! Håper det hjelper litt at du vet at noen vet. Skal være forsiktig med råd siden jeg ikke kjenner deg og ikke vet ikke hvordan du lever, men er enig med deg i slik irritasjon ofte kan være et forsvar, og et signal. Noen ganger kan det bety at en for ofte og for mye må strekke seg og gå på akkord med seg selv. Virker som du også selv vet hva som mangler og hva du trenger. Hverdagen og virkeligheten gir som regel ikke rom for store forandringer fra den ene dagen til den andre, men håper det er mulig for deg å finne noen små ting du kan gjøre noe med og som kan være starten på en bedring!?! Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...