Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den ekstreme høyresiden, med jøde- og muslimhat, rører på seg igjen:

''Flere beboere i Sølvspennetunet borettslag på Gausel har fått Adolf Hitler-løpeseddel i postkassen.''

''Rogalands Avis har vært i kontakt med flere beboere som har fått en rød løpeseddel i postkassen. På framsiden er det bilde av Adolf Hitler, hvor det står «Adolf Hitler – Sieg Heil!»

Inni løpeseddelen er det et hakekors og underskrift med Stiftelsen Adolf Hitlers minne.

– Dette liker jeg ikke

«Så sikre er vi høyreekstremister i vår sak. Vi er sikrere enn profeter. Et så naturstridig samfunn som det norske i dag, og som i tillegg bare holdes sammen av uenighet, av konflikt, er dømt til å synke i dypet og forsvinne for alltid.», er noe av det som står skrevet i løpeseddelen.

Flere av naboene til Mona Bergevik har fått den røde seddelen i postkassen. Bergevik har ikke fått den selv, men blir sjokkert når hun får se innholdet.

– Dette er gale, er det første hun sier når hun leser løpeseddelen.

– Det er skremmende at det deles ut slikt i mitt nabolag. Dette liker jeg ikke. Vi hører om lignende ting, men nå er det plutselig kommet så nært, sier Bergevik.

Hun håper ikke noen fristes til å tenke lignende tanker. ''

Kilde: http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article5643887.ece

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366195-hyller-hitler-p%C3%A5-l%C3%B8pesedler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Og hva så? Skal liksom grov rasisme, jødehat, homohat og antidemokratiske holdninger være noe muslimer har monopol på?

At det finnes et og annnet rottent egg også blandt hvite folk som har blitt smittet av sin søsterideologi islamismen, er i grunn ikke så veldig merkelig.

Og hva så? Skal liksom grov rasisme, jødehat, homohat og antidemokratiske holdninger være noe muslimer har monopol på?

At det finnes et og annnet rottent egg også blandt hvite folk som har blitt smittet av sin søsterideologi islamismen, er i grunn ikke så veldig merkelig.

''Og hva så? ''

At det er din reaksjon på "Heil Hitler" løpesedler sider vel det meste om deg.

Gjest Nord og ned.

''Og hva så? ''

At det er din reaksjon på "Heil Hitler" løpesedler sider vel det meste om deg.

LOL ja, du sitter her å lager egne tråder om et par forvirrede "nazister", sannsynligvis bare drittunger, mens landet innvanderes av muslimske nazister i hopetall, som til og med har fått selveste universitetsplassen til rådighet for å spre sitt hatefulle budskap.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2832875.ece

Når folk reagere på DET, kaster du bare dritt.

Kan ikke du søke hjelp snart, om ikke annet så av hensyn til omgivelsene?

Gjest grublendeikveld

LOL ja, du sitter her å lager egne tråder om et par forvirrede "nazister", sannsynligvis bare drittunger, mens landet innvanderes av muslimske nazister i hopetall, som til og med har fått selveste universitetsplassen til rådighet for å spre sitt hatefulle budskap.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2832875.ece

Når folk reagere på DET, kaster du bare dritt.

Kan ikke du søke hjelp snart, om ikke annet så av hensyn til omgivelsene?

er helt enig med deg, nord og ned. han ser ikke skogen for bare trær.

Annonse

Annonse

Gjest grublendeikveld

Ser du noe sted at jeg har skrevet at Frp ikke skal ha ytringsfrihet?

Du legger ut linker nesten hver dag om ting som har med frp å gjøre, som for å latterligjøre partiet og dens velgere. da virker det som at du ikke aksepterer at andre kan mene noe annet enn deg, m.a.o. du er ikke for ytringsfrihet.

Du legger ut linker nesten hver dag om ting som har med frp å gjøre, som for å latterligjøre partiet og dens velgere. da virker det som at du ikke aksepterer at andre kan mene noe annet enn deg, m.a.o. du er ikke for ytringsfrihet.

Her blander du hummer og kanari, ev. har du ikke forstått de grunnleggende prinsippene.

Selvsagt er jeg for at Frp skal ha ytringsfrihet, selv om de til tider sier så mye dumt at avisene kanskje burde vurdere det opp mot Vær Varsom plakten! ;-)

At jeg kritiserer Frp nord og ned er jo en del av MIN ytringsfrihet. At Frp har ytrinsgfrihet betyr selvsagt ikke at ingen kan si imot dem, avsløre politikken deres, og henge dem ut til spott og spe.

Det er nemlig også en del av ytringsfriheten.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...