Gå til innhold

Form med lokk til å lage kabaret i.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det så jeg i en butikk for ikke lenge sida. Men hvor det husker jeg jo ikke.. Jeg pleier bare bruke en vanlig boks med lokk, men skal det være til selskap blir det jo finere med en form til pudding.

Har en plastboks med lokk jeg kan bruke, men tenker at det blir vakum sånn at jeg ikke vil få den ut?

En sånn aspik-form har jo lokk i bunnen og hull på andre sida, som man åpner for å få den lettere ut av boksen.

Si fra hvis du kommer på hvor du så den da. :-)

candyqueen_83

Har en plastboks med lokk jeg kan bruke, men tenker at det blir vakum sånn at jeg ikke vil få den ut?

En sånn aspik-form har jo lokk i bunnen og hull på andre sida, som man åpner for å få den lettere ut av boksen.

Si fra hvis du kommer på hvor du så den da. :-)

Jeg innbiller meg at det var på Ikea. Men jeg finner det ikke på nettsiden.

Annonse

Mener å huske fra 70-tallet at damer flest i min mors omgangskret laget kabaret i brødformer og at det ble hvelvet over på et avlangt fat etterpå.

Antar du dypper formen i litt varm vann før hvelving?

Ja, jeg har laget i brødform og det gikk fint, men en sånn form med lokk er så fin å ha hvis man skal frakte den med seg i bil f.eks.

Jeg innbiller meg at det var på Ikea. Men jeg finner det ikke på nettsiden.

Jeg har søkt på ikea jeg også, fant ikke noe. Men ofte kaller de det ting som gjør at man ikke finner det. Skal sende en mail og høre, for jeg tror nok den er billigere enn Tupperware sin.

Takk igjen.

Ja, jeg har laget i brødform og det gikk fint, men en sånn form med lokk er så fin å ha hvis man skal frakte den med seg i bil f.eks.

ok, jeg holdt akkurat på å søke fram "jello ring", som jeg mente å huske at Tupperwareformen het, men nå ser jeg at Flossy allerede har funnet den :-)

candyqueen_83

Jeg har søkt på ikea jeg også, fant ikke noe. Men ofte kaller de det ting som gjør at man ikke finner det. Skal sende en mail og høre, for jeg tror nok den er billigere enn Tupperware sin.

Takk igjen.

Og jeg tror ikke de har alle produktene sine på nett heller :o)

ok, jeg holdt akkurat på å søke fram "jello ring", som jeg mente å huske at Tupperwareformen het, men nå ser jeg at Flossy allerede har funnet den :-)

Ja, det er litt dumt det der, at man må vite hva produktet heter for å finne den.

Du vet ikke tilfeldigvis sånn ca. hvor mye den koster hos Tupperware?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...