Gjest prust Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Aner du hvor mye den koster hos Tupperware? Jeg vet ikke prisen, men jeg har hatt min i mange år, og den er like fin. Bruker den til kabaret og til gele. Det følger med 3 eller 4 mønsterlokk som du kan veksle mellom. Eneste som er litt dumt, er at den er litt liten - tipper den tar 1,5 liter. Kunne godt vært på 2 liter. 0 Siter
morsan Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Ja, det er litt dumt det der, at man må vite hva produktet heter for å finne den. Du vet ikke tilfeldigvis sånn ca. hvor mye den koster hos Tupperware? Oi, aner ikke. Et sted mellom 200 og 400 kanskje??? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Skrevet 19. juni 2011 Jeg vet ikke prisen, men jeg har hatt min i mange år, og den er like fin. Bruker den til kabaret og til gele. Det følger med 3 eller 4 mønsterlokk som du kan veksle mellom. Eneste som er litt dumt, er at den er litt liten - tipper den tar 1,5 liter. Kunne godt vært på 2 liter. Ja, det står 1,5 l. ser jeg. Skal høre med Tupperware hva den koster. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Skrevet 19. juni 2011 Oi, aner ikke. Et sted mellom 200 og 400 kanskje??? Ja, regner med noen hundrelapper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.