Gjest winda Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Hva med en mus som brøler hver gang katten mjauer? CATscan? For være litt alvorlig tror jeg de som har tipset om veterinær har gitt et godt råd. De gir vel også korrekte råd om evt. medisiner som er aktuelle å bruke. Håper du finner ut av dette, før det utvikler seg til en KATTastrofe. Jeg har reddet man en stakkars mus ifra denne katten. Nå er den heldigvis så gammel at den blir for treg til å fange andre dyr. Dette er en KATTA strofe ja 0 Siter
Gjest Alobaba Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Nei du kan ikke gi din katt nervemedisin. En katt må få gjøre som den vil! 0 Siter
Gjest winda Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Nei du kan ikke gi din katt nervemedisin. En katt må få gjøre som den vil! Det høres jo ut som om katten lider på et eller annet vis. Hvis man skal ha dyr må man jo sørge for at de har det så bra som mulig, eller avlive dem om nødvendig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Tusen takk igjen. Skal gi katten en klem ifra deg Ja, det synes jeg du skal gjøre ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.