Persille1365381127 Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Førstkommende lørdag skal vi tilbringe i London, fra ca kl 12.00 og ut dagen (flyet videre går tidlig søndag morgen). "Vi" er fire voksne og to åtte år gamle jenter. Hva bør vi finne på/se/få med oss denne ettermiddagen? Shopping er uaktuelt, vi skal videre og kan ikke ha med noe særlig bagasje 0 Siter
Gjest Been there done that Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Turistbuss kanskje. London Eye, det ligger også et akvarium like ved London Eye. http://www.nhm.ac.uk/ Både turistbuss og dette museumet fenget min 11 år gamle sønn. Men vet ikke helt hva som fenger jenter på 8 år. De har vel også dyrepark. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Dere må hvertfall ta rød buss med jentene ) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Skrevet 19. juni 2011 Dere må hvertfall ta rød buss med jentene ) Ja, det er bestemt allerede 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Skrevet 19. juni 2011 Turistbuss kanskje. London Eye, det ligger også et akvarium like ved London Eye. http://www.nhm.ac.uk/ Både turistbuss og dette museumet fenget min 11 år gamle sønn. Men vet ikke helt hva som fenger jenter på 8 år. De har vel også dyrepark. Akvarium er moro. Vi skal til Karibien etterpå, så kanskje vi kan se etter noe vi kan se i virkeligheten... Takk for tips! 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Da jeg hadde med meg en 7,5-åring til London tok vi båttur på Themsen, så Tower med Beefeatere og kronjuvelene. Og "verdens beste lekeplass" var i flg junior Princess Diana Memorial Playground i Hyde Park. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Foreslår også sightseeingtur med dobbeldecker og legg inn en ekstra stopp på Tower. Absolutt verd å se, og om det blir tid kan dere gjerne ta en liten omvisning med en beefeater. 0 Siter
laban Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Som det står nedenfor - London Eye, rett ved siden av akvariet. Hvis de yngste har lest / sett Harry Potter: På Kings Cross jernbanestasjon kan dere se veggen som brukes til plattform 9 3/4 eller hva det nå er. Bare følg plattformskiltene som om dere skulle ta toget fra den, det er ikke gjort så mye ut av det, men man kjenner igjen alt. Rainforest Café ved Piccadilly Circus. Ikke gourmetmat, men jungelaktig lokale. Skulle det sprutregne, er det mange museer å velge mellom. F.eks. Science Museum. http://www.visitlondon.com/attractions/family 0 Siter
Sjalala Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Uansett hva dere velger å gjøre, så husk at det kan være lurt å kjøpe billetter på nettet før dere drar - da unngår du de lengste køene. Jeg hadde gått for Madame Tussaud. 0 Siter
annegunn Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Da jeg hadde med meg en 7,5-åring til London tok vi båttur på Themsen, så Tower med Beefeatere og kronjuvelene. Og "verdens beste lekeplass" var i flg junior Princess Diana Memorial Playground i Hyde Park. Hehe, Lillefrøkna er enig med junior, da vi hadde noen få timer i London på vei hjem fra USA i fjor sommer var det dit hun ville Lurer på hvor mange timer jeg har tilbrakt der med jentene mine... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Skrevet 20. juni 2011 Da jeg hadde med meg en 7,5-åring til London tok vi båttur på Themsen, så Tower med Beefeatere og kronjuvelene. Og "verdens beste lekeplass" var i flg junior Princess Diana Memorial Playground i Hyde Park. *noterer* Takk! 0 Siter
Gjest Been there done that Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Uansett hva dere velger å gjøre, så husk at det kan være lurt å kjøpe billetter på nettet før dere drar - da unngår du de lengste køene. Jeg hadde gått for Madame Tussaud. Køene på London Eye og akvariumet gikk ganske raskt må jeg si. Men siden det var to køer en til billettene også en til London Eye så brukte vi kanskje 20 min tilsmmen. Turistbuss var flott og da kan man jo stoppe ved Tower og London Eye. 0 Siter
Sjalala Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Uansett hva dere velger å gjøre, så husk at det kan være lurt å kjøpe billetter på nettet før dere drar - da unngår du de lengste køene. Jeg hadde gått for Madame Tussaud. Køene utenfor Madame Tussaud var laaaaaaange, faktisk så sto vi også en god stund i køen for de med forhåndskjøpte billetter. Men når jeg tenker etter, så var dette midt i fellesferien, det kan jo tenkes det ikke er så ille så tidlig på sommeren! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.