Gå til innhold

God morgen, hva skal du gjøre ut av dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mariaflyfly

Skal ha besøk av klassen til Datra ute på tunet sammen med to andre mammaer som bor her. Det blir koselig.

Etterpå skal jeg bake søsterkake til min gamle filleonkel som kommer fra USA i dag, og så skal vi drikke kaffe hos faren min i ettermiddag.

En bra dag! :)

Jeg skal jobbe, spise lunsj i parken, jobbe mer, gjøre et intervju, innom biblioteket, kjøpe en gullfisk til sønnen, huske å poste et viktig brev, handle mat, redigere endel bilder, lage middag og finne på noe hyggelig med sønnen hvis han greier å rive seg løs fra den nye gullfisken. Kanskje bade? Etter det skal jeg lage kveldsmat, legge barn og lese siste kapittel i Heksene. Og etter det igjen skal jeg oppdatere en nettside, og så skal jeg sove, og så er det jobb igjen. Ikke lenge igjen nå, så er det ferie. Da skal jeg bare sløve i skyggen under et tre:)

Annonse

Gjest Modern77

Jeg må en tur på kjøpesenteret og kjøpe gave til en kusine pluss sjørøverting til dattera mi da de skal ha sjørøverfest i barnehagen...

hmm var en ting til jeg skulle ha, jo - neglelakk :D

Så må jeg rydde her, har masse rot jeg har tatt frem som skal kastes, selges, gis bort... men tar jo timesvis å komme gjennom!

Gjest Kayia

Jeg har så langt svart på omlag tusen mail, hatt ni-kaffe, planlagt et arrangement og skal straks ha lunsj i sola. Etter lunsj skal jeg skrive på en artikkel jeg håper å ha ferdig i løpet av neste uke senest, mens jeg innimellom får med meg noen masterpresentasjoner. Etter jobb skal jeg kikke på en leilighet, før å jobbmiddag med en utenbys kollega.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...