Gå til innhold

Feit due? Eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

29

• mariaflyfly

13

• morsan

4

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Oj, jeg er mektig imponert over hvor dyktig fotograf du er! Visste ikke at du kunne det så bra.

Er bildene tatt ved Østensjøvannet forresten?

Jepp, samtlige nedover her (bortsett fra disse to duene) er tatt ved Østensjøvannet. Øyenstikkeren også. :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Fantastisk bilder du tar! :) Av en eller annen grunn forventet jeg ikke at det bodde en hobbyornitolog i deg så dette var dagens overraskelse :) Fugl er den nye partipreferanse; før viste bra folk seg overaskende ofte å være venstrevelgere - nå har de også sans for fugl ;-)

Jeg får vurdere å stemme Venstre neste gang. ;)

Annonse

ShitDiddelyDo

Så flink fotograf du er. Jeg synes også det er morsomt å ta bilder, men hater å lese bruksanvisninger :-(

Bruksanvisningene har nok uansett begrenset verdi hvis man ikke har lest en fotobok eller to og forstår hva bruksanvisningen snakker om. ;)

Så jeg ville nok heller lest f.eks. Understandig Exposure av Bryan Peterson og Digital Fotografi i Praksis av Magnar Fjørtoft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...