Gjest JMNADS Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 De forsøker virkelig å ta livet av meg. 0 Siter
Gjest JMNADS Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 For noe tull! Hva er tull? Du har kanskje ikke vært i en sårbar situasjon og samtidig blitt presset av NAV? 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Hva er tull? Du har kanskje ikke vært i en sårbar situasjon og samtidig blitt presset av NAV? Det er tull at de prøver å ta livet ditt. Det er din tullete fortolkning. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Det er tull at de prøver å ta livet ditt. Det er din tullete fortolkning. Det kan nok oppleves slik for sårbare, syke mennesker. Aksepter bare at det er sånn. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Det er tull at de prøver å ta livet ditt. Det er din tullete fortolkning. Det kan nok oppleves slik for sårbare, syke mennesker. Aksepter bare at det er sånn. 0 Siter
Gjest grublendeikveld Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Jeg skjønner hva du mener. Har hatt samme følelse selv. men bare bit tennene sammen, og hvis du klarer; ta et møte med nav, sammen med en person du stoler på. om du så styrtgriner der inne, så drit i det. la de se hvordan de tar knekken på folk til tider. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Leit at du føler det sånn. Men prøv å være sterk og ikke la deg knekke! Er du misfornøyd med saksbehandleren din så kan du kanskje bytte? Og som en annen her sier; ta med deg en person på møter med dem, som støtte. Tror du også kan be om et tverrfaglig møte med nav og fastlege, psykolog, fysioterapeut, whatever. Lykke til! 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Det er tull at de prøver å ta livet ditt. Det er din tullete fortolkning. Du må ikke ta alt bokstavlig. Det er en uttrykksmåte på linje med "jeg får krupp" osv. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Noen ganger kunne kanskje det ideelle være en mellomting? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Jeg ville heller sagt at de prøver å _holde_ liv i deg. Hvordan skulle du overlevd uten (pengene du får)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.