zenitra Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Jeg lot meg forføre litt av en heftig debatt blandt kolleger som hadde kjennskap til slankebelte, noen mente det virker, andre ikke. Mannen til den ene kollegaen hadde visst investert i et slikt belte, som et siste håpe om å bli kvitt litt trett og vond rygg. Han merket visst forskjell etter kort tid - og i tillegg blit strammere rundt magen! Dette er jo bare et "must" i denne søte bikini-tid, hva sier dere? Og, hvis noen har anbefalinger - hvilket merke i all denne haugen av vibrererende belter??? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Slankebelte... Det er så mange idioter rundt om kring, at jeg tror jaggu det er levelig marked for hva som helst, bare det heter "slanke" først. Faktisk så tror jeg at jeg skal ta patent på "slankesnørene" mine. Man bare knyter dem på skoene istedet for vanlige lisser, og *VIPS* så sklir kiloene av! Hva tycks? ;0) 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Eneste slankebeltet jeg tror ville fungert ville vært festet rundt kjøleskapet mitt. Med tidslås på, så det bare lot seg åpne en gang hver fjerde time. Og selvsagt ville slankebeltet kontrollert alt jeg tok ut av kjøleskapet, så jeg bare fikk hente ut en passe porsjon med sunn mat og ingenting annet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Eneste slankebeltet jeg tror ville fungert ville vært festet rundt kjøleskapet mitt. Med tidslås på, så det bare lot seg åpne en gang hver fjerde time. Og selvsagt ville slankebeltet kontrollert alt jeg tok ut av kjøleskapet, så jeg bare fikk hente ut en passe porsjon med sunn mat og ingenting annet. '' Eneste slankebeltet jeg tror ville fungert ville vært festet rundt kjøleskapet mitt. Med tidslås på, så det bare lot seg åpne en gang hver fjerde time. Og selvsagt ville slankebeltet kontrollert alt jeg tok ut av kjøleskapet, så jeg bare fikk hente ut en passe porsjon med sunn mat og ingenting annet'' Artig, men er det nødvendigvis i kjøleskapet de verste fristelsene er? Hos meg finnes de vel så mye i andre skuffer og skap . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.