Gjest Tore Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 Hei. Jeg har,i det siste opplevd et mageonde jeg ikke helt får has på. Det er for det meste luft i magen, og oppstår når jeg går med litt for trange boxer eller litt for stramt belte. Enkelte dager finner jeg meg løpende mellom sosialt samvær og toalettet. Jeg spiser variert og god mat, og holder meg i veldig god form gjennom fotball på høyt nivå. Den eneste maten jeg som regel reagerer på er popcorn, som gjør utslag neste dag. Takk for hjelpen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Hei Tore Det virker ikke som du klarer å relatere mageplagene til spesielle matvarer, men til stramme klær. Forsøk å unngå stramme klær og se om problemet forsvinner. Dersom det ikke gjør det bør du forsøke å skrive dagbok over matinntak, og se om noe går igjen mhp mageproblemer/luft påfølgende dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.