Gå til innhold

At mörda seg...

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er det "greit" å ta noen Truxal når jeg har det helt for jævlig og bare ligger og tenker på selvskading, selvmord og til og med å drepe noen andre?

Gjest winda
Skrevet

Da synes jeg du bør ta endel truxal...hvis du er sykere bør du kanskje kontakte behandleren din også og fortelle det du skriver her?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Da synes jeg du bør ta endel truxal...hvis du er sykere bør du kanskje kontakte behandleren din også og fortelle det du skriver her?

Da tar jeg litt, da. 60 mg tar jeg. Nei, er ikke noe poeng i å fortelle om det. Det medfører ingenting.

Skrevet

Tror ikke noen truxal hjelper på en slik kveld. Hva med å ringe kirkens sos eller mental helse hjelpetelefon? Eller noen andre?

Gjest winda
Skrevet

Da tar jeg litt, da. 60 mg tar jeg. Nei, er ikke noe poeng i å fortelle om det. Det medfører ingenting.

Ta litt truxal du ;). Om du er sikker på at dette bare er plagsomme tanker og ikke har tenkt å utføre dem, er det vel ikke så farlig? Tanker er ikke farlige, det er handlingene som kan bli ille. Gjør som rose23 sier, ring en hjelpetelefon og prat med noen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ta litt truxal du ;). Om du er sikker på at dette bare er plagsomme tanker og ikke har tenkt å utføre dem, er det vel ikke så farlig? Tanker er ikke farlige, det er handlingene som kan bli ille. Gjør som rose23 sier, ring en hjelpetelefon og prat med noen.

Er bare tanker, ja. Takk for svar. =)

Gjest Like a prayer
Skrevet

60 mg er ikke mye. Jeg tar 150 mg før leggetid.

Skrevet

Det er helt greit å ta truxal en slik kveld, også kan du legge deg på sofaen og se på tv :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det kan være et godt alternativ. Se i tillegg på Hurtigruten. Det er godt for sjelen.

Skrevet

Det kan være et godt alternativ. Se i tillegg på Hurtigruten. Det er godt for sjelen.

hurtigruten? Gud hvor kjedelig!

Gjest winda
Skrevet

''Se i tillegg på Hurtigruten. Det er godt for sjelen''

Det er en viss avhengighetsfare ved dette programmet. Veldig mange av norges befolkning må sikkert på "avvenning" etterpå :-).

Gjest Det hjelper...
Skrevet

Du kan ikke prøve å få seroquel da?

Tro det eller ei, det hjelper! Og jeg er for øyeblikket glad jeg har dem, vil ikke bli liggende i sommer. Tror jeg hadde dødd hvis jeg ikke hadde tatt dem, orker ikke mer.

Håper du får det bedre, håper jeg begynner å bli bedre.

Melba1365380968
Skrevet

Enig!

Nei, nei, ikke kjedelig. Deilig, slow-reality-tv fra den fine kysten vår!

Skrevet

hurtigruten? Gud hvor kjedelig!

Du får heller se "Bergensbanen - minutt for minutt". :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...