Gjest Linnea79 Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Valget står mellom Krakow, Warsawa, Praha eller Tallin. Hvilken av disse byene ville dere valgt og hvorfor? 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Bortsett fra at jeg har byttet fly i Praha har jeg ikke vært i noen av dem (ennå), men jeg ville vært mest fristet til å dra til Praha først, da jeg innbiller meg at det er en veldig fin by, med gamlebyen, Moldau, Karlsbroen, og generelt sett mange flotte bygninger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har vært i Praha, og vurderer en ny storbytur dit iløpet av sommeren. Det er en veldig fin by med fantastisk god øl. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Jeg likte også Praha. Har vært i Tallin også, men det var for mange år sida, tidlig 90-tall. 0 Siter
Gjest mitzx Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har vært i alle byene unntatt Tallin, og utav de andre tre ville jeg valgt å reise tilbake til Krakow. Den byen overrasket meg positivt. Praha er et turisthelvete om sommeren, så skulle jeg reist dit hadde jeg valgt en annen årstid. 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Praha har jeg vært, og skal definitivt ikke tilbake. Den er oppskrytt. Har imidlertid planer om de øvrige nevnte også, og der ligger Krakow øverst på listen. Har en kollega som nettopp har vært en tur i Krakow og hadde hatt det veldig fint. 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 vile jeg valgt Hehe, forsåvidt enig, mend er har jeg allerede vært i år og flere ganger tidligere! Grunnen til at det står mellom disse byene, er at jeg ikke har vært der før! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.