Gå til innhold

Sommerjobb anyone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest smil til livet :o)
Skrevet

Den kan ikke være seriøs?

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1308655664' post='4602633]

Aner ikke :)

Skrevet

Hadde vært noe for min tenåring, det der :-)

Mary Poppins
Skrevet

Hadde vært noe for min tenåring, det der :-)

Det hadde nok vært noe for de fleste tenåringer ;-)

Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1308655664' post='4602633]

Joda, det tror jeg absolutt. PR-stunt. Jeg kjenner litt til han som står som kontaktperson.

Gjest Kayia
Skrevet

Pokker at den ikke var i Trondheim. Man kan ikke bli mer kvalifisert enn min svært bedagelig anlagte jr er!

:D))

Skrevet

Joda, det tror jeg absolutt. PR-stunt. Jeg kjenner litt til han som står som kontaktperson.

Dersom stillingsinstruksen samsvarer med annonsen tror jeg jeg slenger inn en søknad gitt :o)

Gjest imtiaz
Skrevet

Hehe..! Tror du jeg får jobben om jeg sier jeg har gresspollenallergi?

Gjest Jacoba
Skrevet

HAHA, er dette virkelig seriøst?? Litt morsom, altså :-)

Skrevet

Ha ha! Herlig!

''Søk i dag – eller vent til i morgen – hvis det blir for mye mas akkurat nå.'' LOL

Men de sier jo ikke noe om arbeeidstiden, da. Er det åttetimersdager, eller døgnet rundt i én hel måned? ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Pokker at den ikke var i Trondheim. Man kan ikke bli mer kvalifisert enn min svært bedagelig anlagte jr er!

:D))

Det er nok mange tenåringer som vil synes dette er en perfekt egnet jobb for dem ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe..! Tror du jeg får jobben om jeg sier jeg har gresspollenallergi?

Det kan hende det blir bittelitt vanskelig, men de virker løsningsorientert så aldri si aldri ;-)

Mary Poppins
Skrevet

HAHA, er dette virkelig seriøst?? Litt morsom, altså :-)

Etter hva jeg har forstått er dette et PR stunt, men om jobben virkelig finnes vet jeg ikke:) Morsom var den lell ;)

Mary Poppins
Skrevet

Ha ha! Herlig!

''Søk i dag – eller vent til i morgen – hvis det blir for mye mas akkurat nå.'' LOL

Men de sier jo ikke noe om arbeeidstiden, da. Er det åttetimersdager, eller døgnet rundt i én hel måned? ;-)

Hehe ja enig i at den kommentaren var veldig morsom :D

Med tanke på hvor grei denne arbeidsgiveren virker så vil jeg tro at hjemmekontor er også helt ok ;-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Jeg tipper det det kommer inn mange søknader fra folk som hevder der meget slappe og godt kvalifiserte :-)

Skrevet

Ikke sikkert denne jobben er så lukrativ. Står ingenting om antall timer og lønnen er oppgitt i månedslønn.

Vet ikke om jeg vil sitte i en park x antall timer. Kanskje i regntøy fremfor solkrem.

Gjest Kayia
Skrevet

Det er nok mange tenåringer som vil synes dette er en perfekt egnet jobb for dem ;-)

Spørs bare om de finner energi nok til å gidde å søke - det blir nok bøygen her ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...