Gå til innhold

Hurtigruten - hva er greia.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

10

• tonie

5

• ekte nick

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest HurtigrutenLIVE

For meg er dette veldig enkelt. Det går på en "sidekanal", og dermed er det veldig lett for de som ønsker å unngå denne type programmer. Se på noe annet da vel !

Dette er et program som faktisk flere land nå snuser på, og det er et veldig enkelt konsept.

Men for de som liker annen type tv, så kommer nok Big Brother og Paradise Hotell som vanlig senere.

Der får man jo også ting direkte. Menn ? Som pynter seg foran speilet i mere enn 1 time, og kvinnfolk som drikker seg dritings, har sex på direkyen, og som håper de ikke blir husket for det.

Deltakere som gråter, etter bestevennen, som de har kjent i hele 1 uke, blir utstemt av programmet.

Nå har jeg for kuriositetens skyld sammenlignet med hva de steller med på østlandet i denne tiden hvor hurtigrute programmet går, og her er et lite sammendrag :

Skytng og dreping i Tigerstaden, lønnen til Baksaas, trøbbel hos Telenor, trøbbel hos Ahus, Hagens innvandrerpolitikk, kidnapping av småbarn, snakk om legalisering av enda sterkere stoffer enn cannabis og hasjis.

Gjest HurtigrutenLIVE

Niks.

Du bryr deg tydeligvis så mye om programmet at du gidder å starte en tråd om det ?

Du vet ikke at det gikk 24 timer i døgnet engang...

Det finnes mye driit på tv som jeg ikke ønsker å se, men da holder jeg meg for god til å komme med slike uttalelser om programmet som ikke jeg synes verdt å se.

Et godt gammelt norsk ordtak skal du få : Det skal godt snakkes før det er jevngodt med å holde kjeft.

Du bryr deg tydeligvis så mye om programmet at du gidder å starte en tråd om det ?

Du vet ikke at det gikk 24 timer i døgnet engang...

Det finnes mye driit på tv som jeg ikke ønsker å se, men da holder jeg meg for god til å komme med slike uttalelser om programmet som ikke jeg synes verdt å se.

Et godt gammelt norsk ordtak skal du få : Det skal godt snakkes før det er jevngodt med å holde kjeft.

Det må da være lov å spørre fansen hva det egentlig er som er så flott med programmet? Jeg synes ikke det bør være noe mål å oppdra folk til å se an annen vei og holde kjeft om alt de ikke liker.

Annonse

Gjest HurtigrutenLIVE

Det må da være lov å spørre fansen hva det egentlig er som er så flott med programmet? Jeg synes ikke det bør være noe mål å oppdra folk til å se an annen vei og holde kjeft om alt de ikke liker.

Skal ikke oppdra noen jeg, men det må da være lov å sette seg litt inn i saker og ting før en poster noe vel.

Det står i alle landets aviser "hva som er greia" med dette programmet.

Jeg gidder ikke spørre "hva som er greia" med fylle tv, og har heller ingen problemer med å akseptere at mange liker dyneløfting fremfor et program som dette.

Skal ikke oppdra noen jeg, men det må da være lov å sette seg litt inn i saker og ting før en poster noe vel.

Det står i alle landets aviser "hva som er greia" med dette programmet.

Jeg gidder ikke spørre "hva som er greia" med fylle tv, og har heller ingen problemer med å akseptere at mange liker dyneløfting fremfor et program som dette.

Det er da ikke verre enn at du eller noen av alle de andre som elsker programmet forklarer hva som er greia, istedenfor å hugge tilbake og antyde at de som mener noe annet bare liker søppel-TV. Det må være lov for alle å mene noe om det hele landet for tiden er opptatt av.

Gjest HurtigrutenLIVE

Det er da ikke verre enn at du eller noen av alle de andre som elsker programmet forklarer hva som er greia, istedenfor å hugge tilbake og antyde at de som mener noe annet bare liker søppel-TV. Det må være lov for alle å mene noe om det hele landet for tiden er opptatt av.

Have a nice evening :-)

Gjest Hulderen

'', og jeg kommer sikkert til å booke meg inn på en tur selv også. Om 25 år, eller no ;o)

''

Det er kanskje her det ligger, for jeg kunne aldri tenkt meg å reise med den båten - og i tillegg betale for det.

He he, der er vi ulike! Jeg har heller ikke fulgt med på TV, bare klikket innom for å se hordn programmet er. Men jeg har reist med Hurtigruten, og tar gjerne turen flere ganger.

Annonse

Jeg fatter ikke heller at folk sitter og glor dag ut og dag inn, men jeg synes det er en så sprø idé Nrk har kommet opp med at jeg ikke kan annet enn å like det:) Litt moro å se alt tullet folk finner på for å komme på TV!

Hehe, ja det er sprøtt til nrk å være:-) Det skal de ha for.

Jeg elsker programmet! :o) Hadde ikke trodd det på forhånd, men har sett en god del på, spesielt i helgen naturlig nok.

Det er, som flere sier, noe mediterende over det, noe avslappende og deilig avstressende. I tillegg var det jo utrolig koselig å se hjemtraktene fra barndommen og det er fint å se hvordan folket langs kysten stiller opp og vinker og finner på ablegøyer! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...